آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

مزاياي خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني

از كدام سايت ميتوان ابزار آلات صنعتي و ساختماني بي واسطه بخريم؟

 

اين روزها مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در وقت و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ابزار آلات صنعتي و ساختماني يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

آچار لوله زنجيري

آچار لوله زنجيري عملكردي كاملا مشابه آچارهاي لوله گير و يا شلاقي دارد و براي باز و بسته كردن كردن لوله هايي با قطر زياد كه آچار لوله گير و آچار سوئدي قدرت انجام كار را ندارند از اين ابزار استفاده مي گردد.

آچار تسمه اي

از آچار تسمه اي نيز همانند آچارهاي بالا به منظور باز و بسته كردن لوله استفاده مي شود. تفاوت اين آچار در اين است كه براي مثال، آچار شلاقي در لوله هاي مسي نمي تواند مورد استفاده قرار گيرد (به علت ايجاد خرابي در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه اي مي توان براي اين منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاري براي برش لوله در محل دلخواه است كه پس از تثبيت لوله با گيره، به صورت دوراني بارها با عبورش از روي لوله آن را مي برد. لازم به ذكر است كه اين ابزار نسبت به اره، از كارآمدي بسيار بيشتري برخوردار است و برش نهايي، بسيار تميز تر و با ظرافت بيش تري نسبت به يك برش ساده انجام مي شود. در حين انجام عمليات برش لازم است كه هر چند دور يك مرتبه جهت چرخش لوله بر را نيم دور معكوس كرد. همچنين توجه شود كه دامنه برش لوله برها با محدوديت هايي همراه است.

لوله بر چدن

از اين ابزار مخصوص براي برش لوله هاي چدني استفاده مي شود و طريقه كار آن تقريبا شبيه لوله برهاي گالوانيزه است. براي برش لوله هاي چدني ابتدا زنجيري با طول متغير به دور لوله اندازه شده و محكم مي شود، سپس حركت دوراني ناشي از چرخش چرخ هاي تيغه اي كه در ميان زنجير قرار دارد باعث برش لوله مي شود.

كمان اره آهن بر

كمان اره آهن بر، يكي از ابزار لوله كشي ساختمان است كه براي بريدن لوله از آن استفاده مي شود و داراي يك كمان و يك تيغ است. توجه شود كه سفت و شل بودن تيغه اره در ميزان عمر آن موثر است.

حديده

اين وسيله كه براي دنده كردن سر لوله به كار مي رود از مهمترين وسايل لوله كشي به شمار مي آيد. از اين ابزار براي ايجاد رزوه هاي روي لوله و همانند لوله بر پس از تثبيت كردن لوله استفاده مي شود. دو نوع دستي و برقي حديده توسط لوله كش ها مورد استفاده قرار مي گيرد. حديده هاي برقي و دستي از نظر پارچه (دنده) به صورت تك پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود مي باشند كه به طور معمول براي راحتي كار و دنده كردن لوله هايي با قطر زياد، از برقي يا چهار پارچه استفاده مي شود.

 روغندان

در هنگام انجام حديده كاري، بريدن لوله و يا در هنگام بازكردن پيچ و مهره هاي سفت شده، به منظور روان كاري سطوح و كم كردن اصطكاك و بيشتر كردن عمر ابزار استفاده شده، بايد از روغن استفاده شود.

قلم كنف كوبي و سرب كوبي

از قلم كنف كوبي و سرب كوبي به منظور جاگذاري و كوبيدن كنف بافته شده و همچنين سرب ريخته شده از انواع قلم در اشكال زير استفاده مي شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد مي باشد، ظرف مخصوصي جهت ذوب كردن سرب لازم است كه به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته اي مجهز است.

كوره ذوب سرب

ذوب سرب نياز به كوره اي دارد تا گرماي لازم براي ذوب سرب را توليد كند. به جهت تميزي بيشتر و سوخت بهتر، اين كوره ها معمولا گازي ساخته مي شوند.

ملاقه سرب ريزي

براي ريختن سرب مذاب در هر اتصال از پيمانه اي دسته دار و شيار دار (قيفي شكل) به نام ملاقه سرب ريزي استفاده مي شود (چون مقدار مصرف كمتر از سرب ذوب شده است) كه ظرفيت آن معمولا بيشتر از مصرف سرب براي يك سر اتصال است.

كمربند سرب ريزي (بسته هاي طوقه اي)

بسته هاي طرقه اي در سرب ريزي مايل و افقي به كار مي روند و به منظور جلوگيري از بيرون ريزي مواد مذاب از طوقه لوله چدني در حالت غير قائم از آن استفاده مي شود. لازم به ذكر است كه بسته هاي طوقه اي از جنس نخ نسوز، لاستيك و فلزي هستند.



جهت شناخت مي توانيد به اينجا برويد


برچسب: قيمت ابزار آلات صنعتي و ساختماني،خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني،فروش ابزار آلات صنعتي و ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۱:۰۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد يراق آلات از كدام سايت باشد؟

از كدام فروشگاه ميتوان يراق آلات بي واسطه بخريم؟

 

دراين روزگار مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا كارهاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه امكان دارد هنوز سفارش آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين است. خريد يراق آلات يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

يراق آلات درب چوبي و فلزي

درب هاي ساختمان و مكان هاي مختلف يا از چوب و ام دي اف ساخته مي شوند و يا از فلزات مختلف. اين مساله بستگي به كاربرد آن ها دارد. به همين دليل نيز يراق آلاتي كه براي آن ها مورد استفاده قرار مي گيرد كمي متفاوت است. به طور مثال لولا و قفلي كه براي درب هاي ضد سرقت فولادي به كار برده مي شود، از درب هاي ام دي اف داخلي ساختمان متفاوت است. به همين دليل نيز قيمت يراق آلات درب فلزي از يراق آلات درب چوبي كمي بالاتر است.
يراق آلات كابينت فلزي و چوبي

ساخت كابينت ها بر خلاف گذشته تنوع بسياري پيدا كرده است و به جاي اينكه تنها از فلز در ساخت آن ها استفاده شود، چوب و ورقه هاي ام دي اف براي توليدشان به كار برده مي شود. به همين دليل نيز به دليل نوع ساخت و كيفيت متريال و وزنشان، نوع يراق آلات فلزيشان نيز متفاوت است. به طول مثال دسته هايي كه براي آن ها به كار برده ميشود مي توانند از استيل يا آهن باشند. پايه هاي كابينت نيز تنها از فلز تشكيل نشده اند و ممكن است از پلاستيك نيز ساخته شوند.
يراق آلات تخت فلزي و چوبي

تخت هايي كه از چوب يا فلز ساخته مي شوند، يراق آلات فلزي متفاوتي دارند. از جمله اين اتصالات مي توان به اتصالات و جك ها، پيچ ها و مهره ها و يراق آلات تزئيني اشاره كرد. البته اگر تخت داراي كشوهايي باشد نيز براي آن ها بايد يراق آلاتي مانند ريل هاي كشويي و دستگيره ها به كار برده شود. در اين ميان دسته اي از اين اتصالات تنها براي تخت هاي چوبي مورد استفاده هستند و براي تخت هايي كه با فلز ساخته مي شوند نامناسب هستند كه هنگام خريد بايد به آن ها دقت كرد.
يراق آلات كمدهاي ديواري

اكثر كمدهاي ديواري با چوب ساخته مي شوند. اما براي آن ها بايد انواع مختلف يراق آلات فلزي مانند، دستگيره، انواع لولاها، جك هاي نگهدارنده، اتصالات براي قفسه هاي داخلي آن ها و ميله هاي نگهدارنده لباس به كار برده شود. در اين ميان بايد به جنس و كيفيت لولاها دقت زيادي كرد. چرا كه درب كابينت ها بسيار باز و بسته مي شوند و اگر كيفيت لولا خوب نباشد به سرعت خراب مي شوند.
قيمت يراق آلات فلزي

پيدا كردن قيمت دقيق اتصالات فلزي، مانند پيدا كردن ليست قيمت يراق آلات ام دي اف سخت است. چرا كه هر كدام از آن ها با متريال مختلفي ساخته شده اند. يكي از دلايل متفاوت بودن قيمت يراق آلات برنزي و فلزي، استيل و آلومينيومي، ارزش و تفاوت قيمت اين فلزات با هم است. از ديگر دلايل آن ها برندي است كه توليدكننده آن هاست. اگر اين توليدكننده در داخل ايران باشد، قيمت محصولات آن نيز كمتر از محصولات خارجي است. به طور مثال يراق آلات تركيه از يراق آلات ايران گران تر است.


از ديگر دلايل اين تفاوت قيمت، كاربرد، وزن، اندازه و كيفيت ساخت آن هاست. قيمت لولاهايي كه وزن بيشتر و كيفيت بيشتري دارند و براي درب هاي چوبي استفاده مي شوند، از قيمت لولاهايي كه براي درب هاي ام دي اف ساخته مي شوند بيشتر است. بهترين كار اين است كه قبل از خريد قيمت آن ها را در سايت هاي معتبر چك كنيد.

براي معارفه مي توانيد به خريد يراق آلات مراجعه كنيد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۱۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

مطلب دوم

سلام اين مطلب آزمايشيه

و ميخوام ببينم سايت مكار ميكنه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد ابزار از كدام سايت باشد؟

از كدام مجموعه ابزار آلات صنعتي بي واسطه بخريم؟

 

اين روزها افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود دارند پيگير هستند تا وظايف شخصي را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در زمان و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه امكان دارد همچنان تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ابزار صنعتي يكي از مواردي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

 

پس از انقلاب صنعتي تغييرات قابل توجهي در زمينه ابزارآلات صنعتي به وجود آمد. اين تغييرات گسترده باعث گسترش توليدات شركت‌هاي ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتي باعث دقت و سرعت بيشتر انسان‌ها در توليدات خود شده‌اند. تغييراتي كه در طي اين سال‌ها صورت گرفته باعث شده كه پيشرفت‌هاي قابل توجهي در ابزار آلات صنعتي ديده شود.

در اين مقاله سعي داريم كه به بررسي دقيق ابزار آلات صنعتي بپردازيم. ابزارالات صنعتي داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه با توجه به كاربرد آن‌ها به انواع گوناگوني تقسيم مي‌شوند.

به طور كلي ابزارهاي صنعتي شامل ابزار صنعتي برقي، ابزار صنعتي بادي و مواردي از اين قبيل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتي به سه دسته برقي، بنزيني و بادي تقسيم مي‌شوند كه با توجه به شرايط و محيط ممكن است استفاده‌هاي گوناگوني داشته باشند.

ابزارالات صنعتي چيست؟
1-ابزار الات صنعتي برقي:

همان طور كه مي‌دانيد انجام برخي از كارها در كارخانه‌ها به نيروي بسيار زيادي نياز دارد و نمي‌توان آن كار را به صورت دستي انجام داد. در اين موقعيت‌ها از ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. از آن‌جايي كه در بسياري از موارد دسترسي به برق مشكل وجود دارد،

اين ابزار آلات را به صورت شارژي نيز مي‌سازند كه شما مي‌توانيد در فضاهاي مختلف از آن استفاده كنيد و اما معرفي چند ابزار صنعتي برقي:
دريل برقي و شارژي:

ابزارالات صنعتي چيست؟

معمولاً از دريل‌ها براي سوراخ كردن سطوح مختلف استفاده مي‌شود. اين ابزار يكي از پركاربردترين ابزارآلات صنعتي برقي است كه در هر كارگاه صنعتي يافت مي‌شود.
فرز برقي:

فرزها معمولاً براي برش فلزات و تراشكاري مورد استفاد قرار مي‌گيرند. در بعضي موارد هم از اين دستگاه براي تيز كردن استفاده مي‌شود.
دستگاه جوشكاري:

دستگاه جوش يا اينورتر ابزاري است كه از آن براي اتصال فلزات استفاده مي‌شود.
2-ابزار الات صنعتي بنزيني:

ابزار الات بنزيني در مناطقي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه دسترسي به برق در آن جا دشوار يا غير ممكن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلي معمولاً از ابزارهاي صنعتي بنزيني به جاي ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. مانند:
چكش تخريب بنزيني:

چكش تخريب ابزاري است كه از آن براي تخريب سطوح سخت مانند بتن استفاده مي‌شود.
اره زنجيري بنزيني:

بريدن الوار و چوب‌هاي قطور نياز به ابزاري دارد كه اين عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور يا موتور برق:

ژنراتور يا موتور برق از جمله ابزار برقي است كه انرژي مكانيكي را به انرژي الكتريكي تبديل مي‌كند. ژنراتورها معمولاً در كمپينگ، مدارس و كارگاه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

سوخت اصلي اين دستگاه معمولاً بنزين است كه در هر مكاني دسترسي به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتي بادي:

ابزار الات بادي ابزاري هستند كه معمولاً به وسيله كمپرسور باد كار مي‌كنند. اين ابزار به دليل وسعت استفاده‌اي كه دارند در خط توليد بسياري از كارخانه‌هاي صنعتي يافت مي‌شوند.
ميخكوب و منگنه كوب بادي:

ميخكوب و منگنه كوب ابزارهاي حياتي در صنعت نجاري و كار با چوب هستند. اين ابزارها در دسته بندي ابزار بادي قرار مي‌گيرد كه يكي از پركاربردترين محصولات در صنايع كابينت سازي به حساب مي‌آيد.
پوليشر بادي:

دستگاه پوليش بادي  از جمله ابزارآلات صنعتي بادي است كه در كارگاه‌هاي صافكاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به كمك اين ابزار مي‌توان خط و خش روي بدنه خودرو را جلا داد. اين دستگاه با استفاده از سري فرچه‌اي شكل و ايجاد ساييدگي رنگ اتومبيل را براق مي‌كند.

به سبب معارفه مي توانيد به سايت گودفورپي رجوع كنيد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۴۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

ويژگي هاي خريد ابزار آلات

 

دراين روزگار افراد مختلف به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود دارند پيگير هستند تا خريد هاي خود را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه ابزار صنعتي يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

آچارها جزو لاينفك يك جعبه ابزار محسوب ميشوند . مهمترين كاربرد آنها در باز كردن پيچ هاي Hexagon و مهره هاي مربوط به آن است . اين آچارها با توجه به سايز پيجها در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند . با توجه به استاندارد DIN كه استاندارد رايج در كشور ماست ، سايز آچارها از 6 تا 22 تقسيم بندي ميشوند كه براي باز كردن پيچهاي M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذكر يك نكته نيز ضروريست كه سايزهاي پايين تر و بالاتر از اين نيز در بازار موجود است اما معمولاً اين سايزها در دسته بندي استاندارد آچارها قرار نميگيرند و بايد به طور جداگانه خريداري شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل كارگيرشان دسته بندي ميشوند . كارگيرها معمولاً به دو صورت تخت و رينگي توليد ميشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رينگ و يا يك سرتخت يك سر رينگ توليد ميشوند . آچارهايي كه داراي كارگير رينگي هستند ميتوانند با سرعت بيشتري پيچها را باز نمايند و احتمال خارج شدن آچار از كلگي پيچ بسيار كم است . اما در عوض در جاهايي كه محدوديت دسترسي وجود دارد كارگير رينگي كاربرد نخواهد داشت . لذا پيشنهاد ما انتخاب آچار يك سر تخت و يك سر رينگ است !

نكات مهم در انتخاب آچار:
1) آلياز آچار بايد حتماً كروم - واناديوم باشد
2) هنگام خريد آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترك بر روي بدنه بررسي فرماييد
3) Grip هاي داخل رينگ (دندانه ها ) بايد منظم و با كيفيت باشند . در غير اين صورت خيلي زود كچل خواهند شد.
4) هنگام خريد آچار توجه داشته باشيد كه استاندارد آچار بر حسب كدههاي DIN باشد . بعضاً مشاهده شده كه تعدادي از واردكنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهايي را وارد بازار كرده اند كه بر حسب استاندارد اينچ ساخته شده اند لذا در اكثر موارد باز كردن پيچ با آنها مشكل ساز خواهد بود.



 

به سبب معارفه مي توانيد به https://good4p.com مراجعه كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۲۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد ابزار از كدام فروشگاه باشد؟

انتخاب ابزار به شكل كاملاً آنلاين

 

دراين روزگار افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود دارند پيگير هستند تا وظايف خود را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در انرژي و هزينه نقليه مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه ممكن است همچنان تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .


1.آزادي انتخاب و تنوع برند

يك فروشگاه اينترنتي ابزار به مشتريان خود اين حق انتخاب را مي­دهد تا از بين چندين برند موجود با ويژگي­ها و خصوصيات مختلف، بسته به نيازخود بهترين گزينه را انتخاب كنند.معمولا وقتي از يك مغازه خريد مي­كنيد، گزينه­ هاي پيش­روي شما براي خريد ، به انبار و موجودي آن فروشگاه خاص محدود مي­شود.خريد ابزار از دنياي وب، محدوديت معمول خريد از فروشگاه­هاي محلي را از ميان برداشته و به شما امكان انتخاب از فروشگاه­هاي ابزار سراسر كشور را مي­دهد. اين يعني انتخاب­هاي بيشتر و دسترسي سريع به هر چيزي كه به دنبال آن هستيد!
2.بررسي تخصصي در فروشگاه اينترنتي ابزار

حتما براي شما هم پيش آمده كه در هنگام خريد سوال­هاي زيادي در ذهن شما شكل مي­گيرد، اما پرسيدن همه آن­ها از فروشنده تقريبا ممكن نيست! در يك فروشگاه اينترنتي ابزار اين مشكل وجود نخواهد داشت .يك فروشگاه معتبر براي كوچكترين آيتم­هاي موجود نيز اطلاعات كامل و دقيقي را به مشتري عرضه مي­كند. به­ اين ترتيب امكان بررسي تخصصي محصول مورد نظر شما قبل از خريد فراهم مي­شود . هم­چنين اگر در انتخاب بين 2 محصول دچار ترديد باشيد، به ­راحتي امكان مقايسه محصولات باهم وجود خواهد داشت.

.پيدا كردن ابزار تخصصي هر كار

براي خريداري كردن هر  محصول حرفه اي نياز است كه به بازار همان محصول مراجعه كنيم،به عنوان مثال براي خريد لوازم نجاري نميتوانيم به يك ابزار فروشي عمومي مراجعه كنيم . فروشگاه اينترنتي ابزارمال ارائه كننده ابزارآلات تخصصي مكانيكي و ابزارآلات دستي حرفه اي است كه با مراجعه به آن ميتوانيد ابزار مخصوص خود را به راحتي بيابيد.
4.قيمت منصفانه

با خريد اقلام مورد نياز خود از يك فروشگاه اينترنتي ابزار، مي­توانيد قيمت منصفانه­ تري را تجربه كنيد. به ­دليل ماهيت رقابتي اين نوع از فروش و شفافيت قيمتي آن، مشتريان مي­توانند ابزار مورد نظر خود را با قيمت بهتري تهيه كرده و از تخفيف ­هاي دوره­اي فروشگاه نيز بهره­ مند شوند. هم­چنين هزينه ­هاي جاري جستجوي محصول مورد نظر از بازار ابزار مختلف، در اين نوع از فروش حذف شده و در­نهايت پول كمتري را پرداخت مي­كنيد.

يكي ديگر از دلايل منصفانه بودن قيمت­ها در فروشگاه­هاي آنلاين، كمتر بودن هزينه ­هاي جاري اين نوع فروشگاه­ها است. با حذف بسياري از اين هزينه­ ها و براي كسب سهم بيشتري از بازار، فروشنده مي­تواند قيمت محصولات خود را پايين ­تر در­نظر بگيرد و ضرر هم نكند. اين يك معامله برد-برد هم براي فروشنده و هم براي مشتري است.در شرايطي كه خريد شما از ميزان مبلغي بيشتر باشد، بسياري از فروشگاه­هاي اينترنتي امكان ارسال رايگان محصولات را نيز براي مشتريان در ­نظر مي­گيرند.
5.فروشگاه اينترنتي ابزار و مشاوره رايگان قبل از خريد

ممكن است بعد از بررسي تخصصي يك محصول خاص، هنوز هم سوالي در مورد نحوه كاركرد يا امكانات آن در ذهن شما وجود داشته باشد. يك فروشگاه اينترنتي ابزار به­ كمك تيم پشتيباني خود، مشاوره لازم قبل از خريد ابزارآلات را در اختيار شما قرار خواهد داد. اين مشاوره رايگان مانع از خريد اشتباه يك محصول شده و از ضرر­هاي احتمالي آن جلوگيري خواهد كرد. در بعضي شرايط و بعد از اين مشاوره، خريدار متوجه مي­شود كه محصول ديگري براي نياز او مناسب ­تر بوده و نتيجه بهتري را براي كار او به­ همراه مي­آورد.
6.تجربه آسان خريد در فروشگاه اينترنتي ابزار

مهم ­ترين مزيت خريد از فروشگاه اينترنتي ابزار براي مشتريان، راحتي و جلوگيري از اتلاف زمان ارزشمند آن­ها در بازار ابزار است.دنياي وب اين امكان را براي شما فراهم مي­كند تا تنها با استفاده از يك گوشي موبايل و وقتي در منزل شخصي خود در حال استراحت هستيد، و يا در حين انجام كار نياز فوري به ابزاري داريد اقدام به بررسي و انتخاب اقلام مورد نياز خود كنيد. در اين تجربه خريد، هيچ­گونه شلوغي را تجربه نخواهيد كرد و در هيچ صفي منتظر نخواهيد ماند.

 

به سبب شناخت مي توانيد به https://good4p.com برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۴۹ توسط:عرفان مرادي موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} انواعآموزشتعميرات موبايل درتهران براحتي

قيمت متدهايآموزشگاهتعميرات موبايل درتهران تضميني

 

نكاتي كه بايد قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بررسي كنيد

يك تلفن همراه يا يك تلفن هوشمند مستعمل باعث صرفه جويي در پول گرانبهاي شما مي شود، اما اگر پارامترهاي لازم را قبل از خريد آن ندانيد، مي تواند فاجعه باشد. اكثر نمايندگي ها يا افرادي كه گوشي هاي قديمي را مي فروشند حتي يك روز هم ضمانت نمي دهند. بايد آن را در مغازه يا خود فروشگاه بررسي كنيد و اگر دوست داشتيد مي توانيد خريد كنيد. اين پروتكل تقريباً در همه جا وجود دارد. براي هر برندي خواه سامسونگ گلكسي، آيفون، نوكيا، سوني، بلك بري يا حتي يك گوشي چيني، يكسان خواهد بود. بنابراين بسيار مهم و ضروري است كه قبل از خريد گوشي موبايل يا تبلت، موارد خاصي را بررسي كنيد. اين همچنين مي تواند به عنوان يك راهنما براي افرادي كه با تلفن هاي دست دوم يا تعمير شده تجارت مي كنند در نظر گرفته شود.


قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بايد اين موارد را بررسي كنيد:

 

1. اصالت: اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه آيا فروشنده گوشي دزد نيست يا خير. اگر دستگاه به سرقت رفته باشد، مشكل بزرگي مي شود. ممكن است بعداً از طريق شماره IMEI آن مسدود شود يا ممكن است از طريق IMEI آن رديابي شويد. پس بررسي كنيد تا مطمئن شويد. بهترين روش اين است كه شما بايد صورتحساب يا جعبه همراه گوشي را از فروشنده بخواهيد. تقريباً بعيد است كه دزد جعبه يا قبضي را كه كاربر هرگز آن را با خود حمل نمي كند را نيز سرقت كند!

 

2. گارانتي: اگر دستگاه چند ماه از گارانتي باقي مانده باشد، مزيت خوبي است. در صورت بروز هر گونه عيب يا مشكلي تا زماني كه گارانتي آن تمام شود، مي توانيد ايمن باشيد. تنها مواردي كه در گارانتي پوشش داده نمي شود آسيب فيزيكي است كه مي توانيد به راحتي از طريق بازرسي فيزيكي آن را بررسي كنيد.

 

 

3. وضعيت: مورد بعدي كه بايد بررسي كنيد وضعيت فيزيكي گوشي است. اين شامل بررسي خراش هاي روي پانل، بدنه، شيشه و غيره مي شود. همچنين بررسي كنيد كه آيا LCD شفاف با روشنايي خوب است يا خير. اگر ساييدگي و پارگي بيش از حد وجود دارد، تصميم به خريد يا رد آن به عهده شماست.

 

4. شرايط كاري: يكي از مهمترين چيزها اين است كه بايد وضعيت كار گجت را بررسي كنيد. اين بدان معناست كه شما بايد تك تك عملكردهاي گوشي را بررسي كنيد.


مواردي كه بايد بررسي كنيد عبارتند از:

ميكروفون
گوينده
بلندگو
دوربين
تشخيص MMC يا نه
شارژ باتري سريع يا خوب است
شارژ كردن
لرزش
پردازش يا انجماد سريع
چه در حال راه اندازي مجدد باشد، چه به طور خودكار خاموش شود.
دريافت سيگنال هاي شبكه خوب يا خير.
تماس بگيريد و كيفيت صدا را بررسي كنيد










 

بدون عجله وقت خود را صرف بررسي همه اين جنبه ها كنيد. همچنين ساير مشخصات و ويژگي هاي موجود در آن مدل خاص را بررسي كنيد. در صورت وجود ايراد بزرگ، آن را تعمير كنيد و سپس خريد كنيد. قبل از تعمير آن را خريداري نكنيد، زيرا گاهي اوقات، ايرادات در مرحله تعمير هستند. اگر فروشنده اصرار كرد كه آن را در همان شرايط بخريد، قيمت بسيار بسيار پايين را پيشنهاد كنيد تا اگر اصلاً درست نشد، ضرر زيادي نكنيد!

 

5. لوازم جانبي: بررسي كنيد چه لوازم جانبي همراه بسته است. لوازم جانبي شامل شارژر، هدفون، كابل ديتا USB و غيره است. در صورت مفقود شدن لوازم جانبي، مي توانيد قيمت خريد را بر اساس آن كسر كنيد!

 

6. تقاضا: خريد يك گوشي هوشمند يا تبلت قديمي، بدون تقاضا يا شركتي كه گوشي هاي آن در شهر يا كشور شما معروف نيست، بي فايده است. اگر گوشي برندي را خريداري كنيد كه در كشور شما استفاده نمي شود، براي تعمير آن با مشكل مواجه خواهيد شد، زيرا قطعات يدكي آن به راحتي در دسترس نخواهد بود. البته، اگر آن چيزي است كه شما ترجيح مي دهيد يا مجذوب يا علاقه مند به آن هستيد، مي توانيد حتي يك گوشي قديمي بخريد.

 

7. قيمت گذاري: قيمتي كه بايد بسازيد كمترين قيمت است. بايد در نظر داشته باشيد كه با آمدن مدل هاي جديد هر ماه، قيمت تمام ابزارهاي الكترونيكي به طور پيوسته در حال كاهش است. اگر قصد خريد و فروش گوشي هاي دست دوم يا تعمير شده را داريد، در نظر داشته باشيد كه گوشي هايي كه خريداري كرده ايد تا 2 ماه ديگر به فروش نخواهند رسيد. و 2 ماه ديگه نرخ مدل ها هم پايين مياد. بنابراين بايد قيمت را بر اساس آن تعيين كنيد.

 

براي مشاوره مي توانيد به آموزش تعميرات موبايل در تهران دنبال كنيد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۲۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} مدل هايمركزآموزش تعميرات موبايل بصورت آنلاين

دنبال كردن طرح هايآموزشگاهتعمير موبايل خصوصي با ضمانت

 

چگونه خودتان تلفن همراه خود را تعمير كنيد (DIY) – راهنماي آسان

ياد بگيريد چگونه خودتان تلفن همراه خود را تعمير كنيد. اين راهنما براي افرادي است كه اصول اوليه را مي‌دانند يا افرادي هستند كه خودتان آن را انجام دهيد (DIY). اكثر مشكلات و ايرادات تلفن همراه بسيار جزئي هستند و فقط با رعايت مراحل اوليه و ساده ترميم مي شوند. اگر از راهنماي ساده و مراحل ما پيروي كنيد، مي توانيد مقدار زيادي از پول گرانبهاي خود را كه در مراكز خدمات پرداخت مي كنيد، پس انداز كنيد.


اولين چيز اين است كه شما بايد نوع مشكل را شناسايي كنيد

 

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه نوع مشكل از چه نوع است. معمولا 3 نوع مشكل در تلفن هاي همراه وجود دارد. آنها سه نوع هستند:

تنظيمات
سخت افزار
نرم افزار

1. خطاهاي تنظيمات: مشكلات جزئي مانند عدم امكان برقراري تماس، خاموش شدن تلفن به محض باز كردن صندوق ورودي يا گالري پيام ها و خطاهاي جزئي مشابه، خطاهاي تنظيمات ناميده مي شوند. مي توانيد ابتدا فقط با راه اندازي مجدد تلفن همراه خود امتحان كنيد. اين ابتدايي ترين و ساده ترين نكته است. اگر حل نشد، براي تعمير آنها فقط بايد تنظيمات گوشي را به تنظيمات اصلي كارخانه بازنشاني كنيد.

 

 

براي بازنشاني – به منوي تنظيمات برويد – بازنشاني / بازنشاني كارخانه / بازيابي تنظيمات كارخانه را انتخاب كنيد.

اكنون دستگاه از شما كد امنيتي مي خواهد. كد امنيتي پيش فرض را تايپ كنيد مگر اينكه كد تغيير كرده باشد. مشكلت بايد حل بشه اگر خوش شانس نيستيد، بايد گوشي خود را فرمت يا فلش كنيد. اگر مي خواهيد در مورد آن بيشتر بدانيد بخوانيد چه چيزي چشمك مي زند و چگونه گوشي موبايل را فلش كنيم.

2. ايرادات سخت افزاري: تمامي عيوب مربوط به عملكرد نامناسب قطعات يدكي، ايرادات سخت افزاري هستند. مشكلاتي مانند شارژ نشدن، نداشتن صداي خروجي (عيوب ميكروفون)، نداشتن صداي ورودي (عيب بلندگو)، نداشتن موسيقي، عدم نمايش گرافيك، كار نكردن لمس، كار نكردن دكمه ها و غيره در اين دسته گنجانده شده است. براي اين نوع مشكلات، بايد ابزار خود را باز كرده و آن را برطرف كنيد. مي توانيد ويديوهايي از نحوه باز كردن مدل خود را در يوتيوب ببينيد! بسياري از مشكلات مربوط به سخت افزار با تميز كردن يا تعمير قطعات، قطعات و اتصالات آنها تعمير مي شوند. بنابراين نكته بعدي اين است كه بايد اتصالات آن قطعه يدكي خاص را كه كار نمي كند تميز كنيد و نتايج را بررسي كنيد. اگر هنوز تعمير نشده است، بايد قطعات يدكي را عوض كنيد. شما همچنين مي توانيد براي حل تمام اين مشكلات در تلفن يا تبلت خود در گوگل جستجو كنيد.

 

3. اشكالات نرم افزار: مشكلاتي مانند هنگ كردن (انجماد)، خاموش شدن خودكار، گير افتادن در هنگام بوت شدن، پردازش كند و غيره در اين دسته گنجانده شده است. شما بايد تلفن همراه خود و همچنين كارت MMC را فرمت كنيد. اگر باز هم مشكل حل نشد، بايد گوشي خود را فلش كنيد يا آپديت كنيد.

 

اگر نمي توانيد گوشي را طبق اين مراحل تعمير كنيد، ممكن است مشكل پيچيده باشد. بنابراين توصيه مي شود از تلاش بيشتر خودداري كنيد و آن را به مركز تعمير بسپاريد.

 

همچنين توجه داشته باشيد كه اگر با موارد ذكر شده در بالا به خوبي آشنا نيستيد و به نظر گيج هستيد، لطفا خودتان اين كار را نكنيد. بيشتر احتمال دارد كه به گوشي آسيب بيشتري وارد كنيد تا اينكه آن را تعمير كنيد!

 

توجه: اگر تلفن همراه شما تحت گارانتي است، گوشي خود را باز نكنيد و خودتان تعمير كنيد. شما گارانتي آن را از دست خواهيد داد!

 

براي سرزدن مي توانيد به آموزش تعميرات موبايل وارد شويد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۳۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

توضيح روش هاي دوره آموزش توليد محتوا ارزان

آشنايي مدل هاي كلاس آموزش توليد محتوا با گارانتي

مدت هاست كه كارگاه هاي آموزش توليد محتوا در ايران به صورت تئوري و به شكل قديمي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك محتوا نويس موفق تبديل نشده و نمي توانيد محتواي خوب و موثري در جهت رشد كسب و كار خود توليد كنيد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در زمينه توليد محتوا در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژيست هاي محتوا مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك كارگاه كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند آموزشگاه توليد محتوا لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به برگزاري كارگاه هاي تخصصي توليد محتوا به صورت كاملا كاربردي و بر اساس تكنيك هاي روز كرده است.

همچنين مباحث توليد محتوا را در ويكي پديا ميتوانيد بخوانيد يا فيلم هاي آموزش توليد محتوا را در آپارات ببينيد .

 امروزه با پيشرفت شبكه هاي اجتماعي افراد بيشتري دست به توليد محتوا ميزنند.

توليد محتواي با كيفيت باعث مي شود كه رتبه وبسايت شما به طور چشمگيري افزايش پيدا كند.

براي همين اكثر مديران وبسايت ها يكي از بخش هاي خود را به توليد محتوا اختصاص داده اند و سعي مي كنند كه بلاگ نويسان با تجربه اي را در اين زمينه استخدام كنند.

يكي ازسختي هاي كار هاي اين وبلاگ نويسان ايجاد محتواي مناسب با كسب و كار مي باشد.

اينكه چگونه محتوايي را توليد كنند كه مناسب با مخاطبان وبسايت باشد و پيدا كردن يك منبع معتبر كاملا سخت است.

هدف ما ازاينن مقاله دادن راهكار مناسب  براي توليد محتواي مناسب و مرتبط بود و براي رعايت آن چه مواردي را رعايت كرد.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

 

به سبب يادگيري مي توانيد به  آموزشگاه توليد محتوا  وارد شويد .

براي شناخت اينجا را كليك كنيد مراجعه كنيد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۴۴ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد خفن ترين فروشگاه فروش تشك با ضمانت

خريد خفن ترين فروشگاه فروش تشك بصورت غيرحضوري

 

سروران گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك دو نفره

تشك‌هاي دو نفره شامل سه سايز متفاوت مي‌باشد كه طول همگي ۲ متر و عرض آن‌ها ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتي متر است.
تشك يك نفره

تشك‌هاي يك نفره داراي دو سايز متفاوت مي‌باشد و همانطوركه گفته شد طول تمامي تشك‌ها ۲ متر است و عرض يكي از اين تشك‌ها ۹۰ سانتي متر مي‌باشد. در هتل‌ها و اغلب مراكز اقامتي اغلب از اين سايز، به عنوان سايز استاندارد براي تشك يك نفره استفاده مي‌كنند. اين تشك، براي كودكان و افرادي كه اندام متوسط دارند مناسب است.

سايز ديگر تشك يك نفره داراي عرض ۱۲۰ مي‌باشد كه اين سايز براي خواب مادران به همراه فرزندنشان يا افراد درشت هيكل مناسب است.


سايز ۱۴۰ اين تشك‌ها، براي دو نفر انسان بالغ يا يك فرد چاق و درشت هيكل مناسب مي‌باشد. نكته‌اي كه در اينجا بايد ذكر كنيم اين است كه از آنجا كه در اين تشك فضاي زيادي به هر فرد اختصاص ندارد مي‌توان گفت اين تشك براي افرادي كه در هنگام خواب زياد تكان مي‌خورند مناسب نيست.


تشك‌هاي دو نفره با عرض ۱۶۰، استانداردترين سايز تشك براي اغلب افراد است. اين سايز براي دو نفر مناسب مي‌باشد. از محاسن تشك‌ سايز ۱۶۰ اين است كه شما براي خريد كالا‌ي خواب، قدرت انتخاب بيشتري داريد. اندازه استانداردي كه اغلب هتل‌ها از آن استفاده مي‌كنند تشك‌هاي با عرض ۱۴۰ و ۱۶۰ است. آخرين و بزرگترين سايز تشك دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتي متر مي‌باشد. اين سايز، براي خواب دو فرد چاق و درشت هيكل مناسب است. لازم به ذكر است كه اين تشك‌ها، يعني‌هاي تشك‌هايي با عرض 140، 160 و 180 مخصوص تخت دو نفره هستند.
وزن

يكي از مهم‌ترين مسائلي كه پزشكان ارتوپد به بيماران خود توصيه مي‌كنند استفاده از تشكي است كه با وزن آن‌ها داراي تناسب نسبي باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشك‌هاي سفت و افراد لاغر از تشك‌هاي نرم استفاده كنند. نكته‌اي كه پيش از هرچيز بايد به آن توجه كنيد تجربه حس راحتي روي تشك است. اغلب فروشندگان به شما امكان دسترسي و تست تشك‌ها را مي‌دهند. سعي كنيد براي تجربه يك خريد آگاهانه تمامي اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌هاي مختلف را از فروشنده دريافت كنيد.
انواع تشك

براي دستيابي به يك راهنماي خريد تشك كامل ابتدا بايد اطلاعاتي راجع به انواع و كاربرد‌هاي آن داشته باشيد. در ادامه مي‌توانيد انواع تشك‌هاي معمول و استفاده شده را مشاهده كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب توضيح مي توانيد به  قيمت تشك  برويد .

به سبب شناخت خريد تشك دونفره برويد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۷:۳۳ توسط:عرفان مرادي موضوع: