آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

مناسب ترين تايم براي تور ارمنستان چه فصلي مي باشد

تور ارمنستان از دسته مسافرت هايي مي باشد كه متقاضيان كثيري حاوي مي باشد.كشور ارمنستان نيز توانسته مي باشد.

فرهنگ و مردم ارمنستان

ارمني ها داراي زبان منحصر بفرد خودشان هستند و از اين نظر مي توان آنها را از نظر زباني مستقل دانست. موسيقي ارمني نيز تركيبي از موسيقي فولكلور محلي، موسيقي پاپ مردمي و نيز موسيقي مسيحي كليسايي است. معروف‌ترين ساز ارمني دودوك نام دارد كه هنرنمايي نوازنده چيره دست ارمنستان يعني ژيوان گاسپاريان با آن بسيار معروف است. بطور كلي اگرچه فرهنگ ارمني‌ها بسيار به مردم اروپايي نزديك شده ولي محافظه‌كاري و همينطور مهمان نوازي آنها منحصر بفرد است و بسيار به نهاد خانواده اهميت مي‌گذارند.
زبان

ارمني تنها زبان رسمي اين كشور است و جزء زبان هاي هندواروپايي محسوب مي‌شود. قدمت اين زبان به سال ۴۰۵ بعد از ميلاد مي‌رسد و شامل ۳۹ حرف است. البته تقريباً همه مردم اين كشور مي توانند به زبان روسي صحبت كنند چراكه زماني اين كشور بخشي از شوروي سابق بود.

ارمنستان امروزه زبان انگليسي نيز در حال رشد سريعي است مخصوصا در ايروان بسياري از مردم توانايي صحبت به اين زبان را دارند. زبانهاي آذري و كردي نيز وجود دارد و حتي ممكن است با افرادي مواجه شويد كه فارسي هم مي دانند زيرا تعداد زيادي از مردم ارمنستان با ايران در ارتباط هستند.ارمنستان
نظام سياسي ارمنستانارمنستان به شيوه جمهوري دموكراتيك اداره مي‌شود و داراي رئيس جمهوري و دو قوه قانون گذاري يعني مجلس و نهاد قضائي است كه البته اين نهاد قضايي در دو قوه قبلي مستتر است. رئيس جمهور نيز بيشترين قدرت را در اين جمهوري در اختيار دارد.با توجه به اختلافات اين كشور با كشورهاي همسايه‌اش يعني تركيه و آذربايجان، مرزهاي آن بطور كامل بسته هستند و تنها از طريق ايران مي توان به صورت زميني به اين كشور سفر كرد. از اين رو ارمنستان در سياست خارجي خود به شدت در تنگنا قرار دارد و به نوعي به ايران و آمريكا چشم دوخته است.

اميدواريم كه تور ارمنستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۱:۳۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :