آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

نشانه هاي غيرفعال بودن چاكرا سوم و همه چيز در رابطه با چاكرا خورشيدي و امتحان اينترنتي چاكرا به همراه انرژي درماني

انرژي درماني، يك روش درماني است كه با استفاده از انرژي هاي و قدرت هاي دروني و انرژي كه درمانگر به بيمار مي دهد مي تواند بهبود بيماري را خيلي سريع تر موجب شود. در طب كلاسيك و طب گياهي و حتي طب سنتي بر اين معتقد هستند كه بايد با دارو يا دارو هاي گياهي درمان صورت گيرد، تنها در انرژي درماني هست كه با استفاده از انرژي هاي دروني فردي موجب مي شوند كه بيمار درمان شود. در بسياري از مواقع با تحريك انرژي هاي دروني فرد اثرات داروهاي درماني به شدت افزايش پيدا مي كند. سرعت بهبودي در انرژي درماني 7 الي 10 برابر افزايش پيدا مي كند.

در بسياري از كشور، انرژي درماني يكي از انتخاب هاي بيماران در بيمارستان مي باشد . من با توجه به تجربياتي كه اين چند سال در مورد آموزش انرژي درماني داشتيم تصميم گرفتم كه آموزش انرژي درماني را براي هموطنان خود به صورت علمي و عملي انجام دهم.

با توجه به يك نظرسنجي در سال ۲۰۱۰ كه در ۵۸۰۰ بيمارستان در آمريكا صورت گرفت، مشخص شد كه ۴۲ درصد از آنها نوعي درمان جايگزين را به بيماران‌شان ارائه مي‌دهند. وقتي دليل اين كار از آنها پرسيده شد، تقريبا همه پاسخ دادند «چون بيماران چنين تقاضايي دارند.

انرژي درماني چطور شروع شد ؟

به صورت اتفاقي در سال 1375 پي گير انرژي درماني شدم ، البته قبلا در سال 1370 با استاد پرونده نيز آشنا شده بودم.
تحقيق هايي كه انجام دادم متوجه شدم كه سبك انرژي درماني پرانيك در كشور هاي پيشرفته طرفدارهاي زيادي دارد. حتي در برخي از كشور ها وزارت بهداشت با آنها همكاري مي كند. براي من كه با رشته درمان هاي پزشكي تربيت شده بودم هم خيلي عجيب و هم خيلي جذاب بود. به همين دليل در سال 1999 به هند كه مركز درمان هاي متافيزيكي هست رفتم و آموزش انرژي درماني را در مركز پونا و بنگلر هند گذراندم.

جهت آشنايي بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا وارد شويد

 

ويدئو آموزش انرژي درماني بيماري هاي جسمي

در تكنيك زير شما مي توانيد درمان بيماري هاي جسمي را براي تقويت سيستم انرژي بدن و جلوگيري از بيماريها انجام دهيد. در ويدئو به شما آموزش داده مي شود كه چگونه مي توانيد از وقوع بيماري از طريق انرژي درماني پيشگيري كنيد. تكنيك زير را براي مشكلات جسمي مي توانيد استفاده كنيد. روشي كه در اين ويدئو آموزش داده مي شود تكنيك پرانيك هيلينگ هست كه يك تكنيك بين‌المللي مي باشد و در اكثر كشورها آموزش داده مي شود. اين دوره انرژي درماني ، يك دوره علمي و كاربردي هست كه افرادي كه ذهنيت هاي علمي و هدف كمك كردن به ديگران دارند كارايي زياد دارد.

در تكنيك ويدئويي زير آموزش درماني بيماري هاي ذهني و رواني با استفاده از انرژي درماني قرار داده شده است.  با استفاده از اين تكنيك نه تنها مي توانيد مشكلاتي همانند استرس و نگراني و نشخوار هاي ذهني را از بين ببريد بلكه مي توانيد افراد را از نظر ذهني و فكري تقويت كنيد و خلق و شخصيت استوارتري را براي آنها به ارمغان بياوريد. همان طور كه مي دانيد استرس و اضطراب يكي از بزرگترين عوامل خطر سلامتي انسان هستند كه با استفاده از تكنيك هاي انرژي درماني مي توان استرس و تروماها و احساس هاي منفي گذشته را خيلي سريع و عميق در وجود خودمان و ديگران از بين برد.

 در سطح مقدماتي و متوسطه انرژي درماني شما با مباحث انرژي درماني نظير نيروي حيات، چاكراها، جايگاه چاكراها، تاثير ذكر بر چاكرا، نضف النهارهاي انرژيكي، وظيفه چاكراها، عملكرد چاكراها، پاكسازي چاكراها و نصف النهارهاي انرژي، اسكن چاكراها و در نهايت انرژي دادن به چاكراها و عضوهاي معيوب آشنا مي شويد و قدم به قدم كار بر روي آنها را ياد مي گيريد و درمان بيماريهاي ساده از اين طريق.

براي معرفي بيشتر مي توانيد به aramgroup وارد شويد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۷:۳۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :