آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

فراگيري مدل هاي خريد كاندوم ارزان

شناخت انواع  فروش كاندوم تضميني

كاندوم اگر بصورت صحيح مورد استفاده قرار گيرد اين توانايي را دارد كه از حاملگي و مريضي هاي جنسي همانند ايدز جلو گيري به عمل آورد در يك آزمايش اين از تمامي افراد دنيا به عنوان نمونه استفاده شد به مردم فهماند كه نحوه ي استفاده از كاندوم در آن ها غلط است و آن ها از كاندوم به شكل نادرست استفاده مي كنند ما هم باتوجه به اين نتيجه تصميم گرفتيم نحوه ي استفاده صحيح از كاندوم را آموزش بدهيم  http://shopmento.ir//شايع‌ترين اين اشتباه‌ها گذاشتن ديرهنگام يا برداشتن زودهنگام كاندوم، باقي نگذاشتن فضا در نوك كاندوم براي جمع شدن اسپرم و بي‌توجهي نسبت به آسيب‌ديدگي كاندوم پيش از استفاده از آن بود. به گفته پژوهشگران كه اين نتايج را در نشريه «سلامت جنسي» گزارش كرده‌اند، اين خطاها به نشت يا پارگي كاندوم مي‌انجامد.

به گفته اين پژوهشگران افراد معمولا پيچيدگي استفاده از كاندوم را ناديده مي‌گيرند و هنگام گذاشتن آن حواس خود را جمع نمي‌كنند. سازمان جهاني بهداشت مي‌گويد اگر كاندوم به‌طور درست استفاده شود، مي‌تواند در 98 درصد موارد از بارداري جلوگيري كند اما معمولا ميزان موارد بارداري ناخواسته هنگام استفاده از كاندوم حدود 15 درصد است. در اين پژوهش كه در انستيتوي معروف پژوهش جنسي كينزي در دانشگاه اينديانا انجام شده است، دانشمندان همه بررسي‌ها درباره خطاها و نارسايي‌هاي استفاده از كاندوم از سال 1995 به بعد را مورد بازبيني قرار دادند. اين پژوهش 50 بررسي از 14 كشور را در برمي‌گرفت.

تجزيه و تحليل نتايج اين بررسي‌ها فهرستي از خطاهاي اساسي هنگام استفاده از كاندوم را به دست داد. براي مثال در اين بررسي‌ها درصد قابل‌توجهي (در برخي از بررسي‌ها بيش از 50 درصد) از افراد گزارش كرده بودند كه كاندوم را اواسط مقاربت به كار مي‌برند، به اين ترتيب منافع كاندوم از لحاظ پيشگيري از بيماري‌هاي جنسي از دست مي‌رود، زيرا تبادلات مايعات در طول مقاربت نه صرفا هنگام انزال صورت مي‌گيرد.
همچنين اين بررسي بيانگر اشتباه‌هاي متعدد افراد در شيوه گذاشتن كاندوم بود. تا 25.3 درصد افراد گفته بودند كه به جاي آنكه كاندوم را روي آلت باز كنند، پيش از گذاشتن كاندوم آن را باز كرده‌اند كه شيوه اشتباهي است. بين يك‌چهارم تا نيمي از افراد در نوك كاندوم فضا براي جمع شدن اسپرم باقي نگذاشته بودند و حدود 75 درصد مردان و 82 درصد زنان، كاندوم‌ها را پيش از استفاده از لحاظ آسيب‌ديدگي وارسي نكرده نبودند.





برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۳۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :