آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

بهترين فصل براي تور ارمنستان چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري ارمنستان از جمله تور هاي است كه متقاضيان زيادي دارامي باشد.كشور ارمنستان نيز توانسته مي باشد.

موزه‌هاي ايروان

موزه‌هاي ايروان معمولا از ساعت ۹ يا ۱۰ صبح تا ۵ يا ۶ عصر باز هستند. اگر به طور اتفاقي در فصل ارديبهشت به ايروان سفر كرديد، مي‌توانيد در شب‌موزه حضور داشته باشيد. شب‌موزه مراسمي جالب براي تمام ايرواني‌ها، آمريكايي‌ها و توريست‌هاست. در شب‌موزه تمام موزه‌ها تا نيمه‌ي شب باز هستند و لازم نيست بابت بازديد هيچ پولي پرداخت كنيد.

 دخانيات مصرف دخانيات در اماكن عمومي به كلي ممنوع است اما ارمنستان يكي از بالاترين نرخ هاي استفاده از دخانيات در اروپا را دارد. در كافه‌هاي سرباز اگر زير سيگاري ديديد، مي‌توانيد سيگار بكشيد.سلامت در ارمنستانارمني‌ها مردم مهمان‌نوازي هستند و ممكن است آنقدر غذا جلوي شما بگذارند كه چندساعتي مشغول خوردن شويد. بهتر است حد خوردن را رعايت كنيد وگرنه دچار دل درد و بيماري‌هاي پرخوري مي‌شويد. غذاها و آب اين كشور سلامت و كيفيت بسيار خوبي دارند و از اين نظر مشكلي نخواهيد داشت.

براي خيلي از مسافران، ايروان شهري بهشتي است چون تمام نقاط آن را فروشگاه‌هاي مختلف و مناسب براي بودجه‌ي شما پر كرده است. بازديدكننده‎ها مي‌توانند از فروشگاه‌ها و بوتيك‌هاي بزرگ، اجناس گران‌قيمت و اصل خريداري كنند و هم مي‌توانند از محصولات ايرواني جالب و ارزان‌قيمت ديدن كنند. هيچ مسافري ايروان را بدون ديدن Vernisغير مجاز مي باشدe ترك نمي‌كند. اين فروشگاه در روز‌هاي تعطيل هم باز است و سوغاتي‌هاي سنتي ايرواني، جواهرات، غذا، وسايل الكترونيكي و حتي حيوان خانگي مي‌فروشند.

سوغاتي هاي سنتي اين كشور محدود به فرش، صنايع دستي و يادگاري‌هاي دوره شوروي مي‌شود.

اميدواريم كه تور ارزان ارمنستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۷:۳۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :