آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

نكاتي در مورد ابزار صنعتي و كارايي ابزارآلات

ابزارهاي كارگاهي از ديگر دسته بندي هايي هستند كه انسان ها جهت انجام كارهاي خود اختراع، توليد و گسترش داده اند.استفاده از ابزار از گذشته هاي دور براي انجام راحت تر و بهينه شغل ها در كارهاي روزانه اشخاص وجود داشته است.استفاده از برق  هم كمك بسيار فراواني در گسترش ابزار كارگاهي داشته است.بعد از انقلاب صنعتي تغييرات بسياري در زمينه افزايش كارايي، سرعت كار و بهينه تر كردن ابزارآلات اتفاق افتاد.يكي از مهمترين اهدافي كه در توسعه ابزارآلات در نظر گرفته شده است، كمرنگ تر كردن استفاده از نيروي دست و بالابردن كارايي ابزارها بدون نيروي دستي است.در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ليستي از ابزارآلات صنعتي و كاربرد آنها آشنا كنيم.پس با ما همراه باشيد.

 فروشگاه آنلاين good4p يكي از مراكز فروش عمده ابزار صنعتي ميباشد كه ميتوانيد با مراجعه به وبسايت اين فروشگاه ليست ابزارآلات صنعتي مورد نياز خود را انتخاب و به صورت آنلاين با قيمت مناسب سفارش دهيد.

دسته بندي ابزارآلات صنعتي

ابزارآلات صنعتي در دسته بندي هاي متفاوتي وجود دارد.مهمترين اين ابزارها در سه دسته بندي بزرگ قرار ميگيرند.ابزارآلات صنعتي از نظر نيروي محركه در سه دسته بندي قرار ميگيرند :
 
ابزارهاي بنزيني
ابزارهاي برقي
ابزارهاي بادي
ابزارهاي بنزيني :




استفاده از بنزين براي ايجاد نيروي مكانيكي مورد نياز ابزار يكي از مدل هاي ابزار صنعتي است كه معمولا در نقاطي استفاده ميشود كه استفاده از برق امكان پذير نباشد.ابزارهاي بنزيني در نقاط مختلفي ميتواند نياز شما را برطرف كند.اين ابزارها با وجود استفاده از بنزين، كارايي مناسبي دارند.البته در گذشته اين ابزارها آلودگي محيطي بالايي داشتند.البته در حال حاظر با تغييرات ايجاد شده در اين ابزارها و بروزرساني آنها اين مشكل نيز تا درصد زيادي رفع شده است.استفاده از بنزين به عنوان نيروي محرك ابزارآلات صنعتي زمينه ساز آسان شدن كار در مناطقي كه دسترسي به برق وجود ندارد شده است.
  
ابزارهاي برقي :

اين ابزارآلات نسبت به ابزار كارگاهي  ديگر قدمت بيشتري دارند.تاثيرگذارترين مزيت اين گروه از ابزارهاي صنعتي هم آسان بودن فعاليت با آنها در مقابل به ابزار دستي و قطعا بالا بردن بازدهي ابزارآلات است.همانطور كه گفته شد اساس اين ابزارآلات الكتريسيته است.هرچند طي سالهاي گذشته در پي توسعه  ابزارهاي برقي، و جهت راحتي بيشتر كارگر و قطعا استفاده از اين  ابزارهاي در زماني كه دسترسي جريان برق براي آنها ممكن نيست، ابزارآلات شارژي وارد مغازه هاي ابزارهاي كارحانه اي شده اند.منبع تغذيه اين ابزارها باطري هاي شارژ شونده است و جهت استفاده احتياجي به جريان،كابل يا منبع برق ثابت ندارند.


برچسب: ابزارآلات صنعتي، ابزارفروشي آنلاين، فروش عمده ابزارآلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۰۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

زندگي بعد از مهاجرت در كشور تركيه و هر موضوعي كه نياز داريد در زمينه اين موضوع داشته باشيد

امروزه انسانهاي زيادي در دنيا با سفر به كشورهاي ديگر ، ميخواهند براي آينده خود كسب و كار و زندگي عالي آماده كنند. گروهي از اين افراد تركيه را براي سفر انتخاب ميكنند. خريد خانه در استانبول كه يكي از 8 شهر زيبا دنياست خيلي فوق العاده است و سختي ها و راحتي هاي خاصي را در زمينه هاي متفاوت در پي دارد. يكي از جدي ترين منابع كسب درآمد كشور تركيه از طريق صنعت توريسم مي باشد چنانچه در فكر زندگي در تركيه مي باشد بايد در مورد اين كشور بيشتر مطالعه كنيد :

پايتخت تركيه آنكاراست. و شهرهاي مشهور و توريستي آن عبارتند از : استانبول (شهري زيبا و حيرت انگيز)، آنتاليا، بدروم، كوش آداسي و مارماريس كه هر كدام زيبايي و شگفتي بي نظيري را براي زندگي در تركيه و مهاجرت به اين كشور فراهم مي كند.اگر بخواهيد درمورد مذهب اين كشور بدانيد بايد گفت كه اكثرا اين مردم مذهبشان مسلمانيست و تا حدودي با آيين مذهبي ما مشابه است. طبق آخرين آماري كه موجود مي باشد و در 31 دسامبر 2013 ارزيابي شده است كشور تركيه داراي 74967864 نفر جمعيت آماري مي باشد.


براي زندگي در تركيه بايد بدانيد كه زبان مردم اين كشور تركي مي باشد كه امروزه به زبان (تركي تركي)  كه ريشه در تركي اوغوز دارد، معروف شده است اما به دليل مهاجرت پذيري اين كشور و اقامت در تركيه توسط مردم كشورهاي مختلف زبان هاي ارمني، كردي، عربي و يوناني نيز صحبت ميشود.واحد پول تركيه ، لير جديد ترك است كه معادل 6700 ريال ايران است. اگر درباره اقتصاد تركيه بخواهيد اطلاعات كسب كنيد بايد گفت كه به دنبال تاريخ اقتصاد اين كشور باشيد. در سالهاي اخير تركيه رشد بسيار چشمگيري در رشد اقتصادي خود بجا گذاشته است. اقتصاد اين كشور در اين سالهاي اخير قوي بوده و به سرعت در حال صعود مي باشد.

اگر ميخواهيد در آينده اي نه چندان دور زندگي در تركيه را براي خود برگزينيد بايد بگويم انتخاب مناسب و به جايي است، زيرا اين كشور با آب و هوايي مديترانه اي شما را جذب خودش ميكند.اطلاعات مهمي كه بايد براي زندگي در تركيه بدانيد از جمله اطلاعاتي است كه در زندگي روزمره خود به آن احتياج پيدا ميكنيد. براي جابجايي در اين كشور از خياباني به خياباني ديگر مانند ايران بايد از تاكسي استفاده كنيد كه باز هم همانند ايران تاكسي هاي تركيه هم با رنگ زرد به چشم ميخورند و همه تاكسي ها داراي تاكسي متر هستند اما نرخ تاكسي هاي تركيه در شب و روز قابل تغيير است.خريد ويلا در استانبول از جمله روش هايي است كه ميتوانيد به آن هم به چشم سرمايه گذاري و هم اخذ اقامت تركيه به آن نگاه كنيد.

زمان رسمي اين كشور با ايران نزديك به يك ساعت و نيم اختلاف ساعتي دارد كه استانبول در مقابل به كشور ما يك ساعت و نيم  عقب تر است.برعكس ايران كه تلفن ضروري نيروي انتظامي 110 است در استانبول شماره تماس آتش نشاني هاي اين كشور 110 مي باشد، براي پليس كمكي عدد 155 اختصاص يافته است ، و براي آمبولانس و فوريتهاي پزشكي تلفن 112 را در ذهن خود بسپاريد.در تركيه موبايل بسيار ارزان است و نرخ مكالمه آن به طور چشمگيري با هزينه تماس كشور خودمان و ديگر كشورهاي متفاوت و بسيار پايين است.


برچسب: خريد ويلا در استانبول، اخذ شهروندي و پاسپورت تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۰۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد آپارتمان در استانبول و نكاتي براي گزينش اقتصادي تر خريد آپارتمان در استانبول

تارگت افراد از خريد خانه در تركيه متفاوت است؛ بسياري دنبال خريد ويلا در استانبول و دريافت پاسپورت، و برخي ها در تكاپوي خريد ويلا در استانبول و اخذ پاسپورت.مجموعه ما در اين مقاله سعي كرده ايم كه با اطلاع كامل درباره قانون هاي خريد ملك در استانبول، مجهزترين شهرهاي تركيه براي خريد خانه، قيمت خريد ملك در استانبول، خريد خانه در تركيه به صورت اقساطي، قيمت خريد ملك در تركيه به پول ايران، قانون وراثت تركيه و هرآنچه كه شما در تصميم گيري خريد خانه در تركيه نياز داريد بپردازيم. چنانچه تمايل داشته باشيد، مي توانيد با تماس با مشاورين املاك آسومان، مشاوره جامعي را تجربه نماييد.

از جمله راه هاي متداول ايرانيان براي مهاجرت كه در سالهاي اخير سرعت بيشتري گرفته است.، خريد خانه در تركيه است. اين استقبال گسترده باعث شده كه ايرانيان همواره در صدر آمار خريد املاك تركيه قرار بگيرند. اما دليل اين استقبال چيست ؟اگر شما نيز بدنبال خريد ملك در تركيه هستيد، تنها با داشتن اطلاعاتي كامل و چشماني باز انتخاب مناسبي كرده ايد؛ وگرنه در طول اين مسير به احتمال زياد متضرر خواهيد شد. آگاهي در مورد بهترين شهرهاي تركيه براي خريد ملك، اولين قدمي است كه شما بايد برداريد و با توجه به بودجه مورد نظرتان، در يكي از اين شهرها، بدنبال يك خانه لوكس و بزرگ، نقلي و يا معمولي بگرديد.

بهترين شهر براي خريد خانه در تركيه
شهرهاي تركيه از نظر تنوع داراي امكانات و قيمتهاي مختلف هستند. تنوع قيمت در اين شهرها باعث مي شود تا هر فردي كه قصد مهاجرت به تركيه را دارد، بتواند با توجه بودجه خود، اقدام نمايد.اما بهترين شهرهاي تركيه براي خريد ملك كدام است؟ در اينجا نگاهي اجمالي به بهترين آنها مي اندازيم:

استانبول بهترين شهر تركيه براي خريد ملك

وقتي صحبت از تركيه مي شود، اين شهر اولين گزينه ايست كه در ذهن ها مي آيد. جدا از محبوبيت و توريستي بودنِ آن، اين شهر با جمعيت بالاي 15 ميليوني خود، گرانترين قيمت خانه ها را داراست.اگر سوالات زيادي در مورد خريد خانه در استانبول و موارد پيرامون آن، از قبيل اينكه آيا خريد آپارتمان در استانبول بهتر است يا خريد ويلا؟ آيا خريد آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول، تصميم عاقلانه اي است يا خريد آپارتمان قسطي در استانبول؟ قيمت آپارتمان در استانبول چقدر است؟ بهترين محله ها براي خريد خانه در استانبول كداميك هستند؟ ارزانترين و گرانترين مناطق استانبول كجاست؟ قيمت اجاره خانه در استانبول چقدر است؟ و بهترين سايت خريد ملك در استانبول كدام است؟ را داريد، ميتوانيد جواب بسياري از سوالهاي خود را در ادامه اين مطلب بيابيد.

محله هاي گران قيمت استانبول
شيشلي
نيشانتاشي
تكسيم
سارير
ماسلاك
بيكوز
خيابان بغداد
لونت









بهترين محله هاي استانبول  جهت خريد ويلا

شما تنها خريدار خريد خانه در استانبول نيستيد كه براي آغاز درگير نگراني و سردرگمي شده ايد. درصورتي كه به تركي استانبولي اشراف نداشته باشيد و محله هاي تركيه را كامل نمي شناسيد، مطمئنا جهت خريد آپارتمان دچار مسائل خواهيد شد. شركت آسومان در كنار شماست تا اين گام ابتدايي را بدون استرسبرداريد.قطعا ابهامات فراواني در حال حاظر در فكر شماست كه مناطق خوب استانبول كجا قرار دارد؟ و زيباترين مناطق ها كدامند؟ اقتصادي ترين محله تركيه كجاست؟ و بطور كليدر كدام مناطق استانبول آپارتمان بخريم؟


برچسب: خريد خانه در استانبول، خريد خانه در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۰۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

ابزارفروشي چه سختي ها دارد

جهت شروع هر بيزينسي بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه هر كاري سود و ضرريا روزهاي خوب و بد خود را دارد.پس قطعا هر تحقيقي كه شما را فقط با سختي و مشكلات يك شغل آشنا كرد، قابل اعتنا نميباشد.
موقعي كه با دليل و تحقيق به اين داستان نگاه كنيد، ميتوانيد پلن ريزي مناسبي براي روزهاي سختكسب و كارخود داشته باشيد و شخص خودتان را براي مقابله با سود و ضرر آماده كنيد.در اين مقاله قصد داريم تا در مورد بحران ها كار لوازم ساختماني با شما گفتگو پس در ادامه با ما همراه باشيد.

پيش از آنكه قصد داشته باشيم به طور مشخص به بيزينس ابزارفروشي آنلاينبپردازيم، بايد با سختي ها شغل آزاد آشنا شويد.البته كه داشتن كار آزاد راحتي ها فراواني هم دارد اما در اين مقاله قرار است تا به سختي ها پرداخته شود.

ابتدايي ترين چالشيكه شما در يك بيزينس آزاد با آن مواجه ميشويد، مدير كل است!

شما بايد در يك شغل آزاد به عنوان ناخداي كشتي خود به همه امور مديريت يك بيزينس آشنا باشيد.همه امور شامل مواردي مانند خريد جنس، مديريت مشتري و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسي، تامين سرمايه، چيدمان اجناس و حتي نظافت محل كار ميشود.شما به عنوان يك مدير بايد بتوانيد هر كدام از اين نقش ها را خوب ايفا كنيد تا بتوانيد بيزينس خودتان را در مسير رشد ببينيد.


مديريت شغل ابزارفروشي از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نيست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشي مشكلات شما شايد بيشتر هم باشد.به عنوان مثال در يك فروشگاه ابزار فروشي تنوع اجناس بسيار بالا است و شما بايد بتوانيد در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلي داشته باشيد و بتوانيد پاسخگوي نياز مشتري باشيد تا علاوه بر مدير فروشگاه بتوانيد در نقش يك فروشنده ابزار فروشي هم موفق باشيد.
شايد به نظرتان برسد كه اضافه كردن نيروي انساني بتواند اين مشكلات را حل كند.اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه آيا هزينه هاي حقوق و مزاياي نيروي انساني ميتواند جايي در بودجه مالي شما داشته باشد يا نه.

مورد ديگر مديريت موجودي اجناس مغازه و انبار است.اين مورد بايد به صورت مداوم بررسي شود تا به اصطلاح جوري جنس مغازه شما با مشكل مواجه نشود.بررسي مداوم موجودي مغازه و انبار و انجام خريد در وقت مناسب، شايد كاري ساده به نظر برسد اما در طولاني مدت ميتواند فرسايشي و خسته كننده شود.
اطلاع از قيمت ها هم در صورتي كه جدي گرفته نشود ميتواند براي شما مشكل ساز شود.اين موضوع را با توجه به تنوع و حجم زياد اجناس يك فروشگاه ابزار فروشي در نظر بگيريد.البته اين روزها با استفاده از برچسب ها يا دستگاه هاي باركد خوان ميتوانيد اين موضوع را مديريت كنيد.براي تجهيز فروشگاه و انبار ابزارفروشي خودتان ميتوانيد از تجربيات 12 ساله مجموعه good4p  استفاده نماييد.

خوبي هاي كار فروشگاه ابزارفروشي

شايد درست باشد كه مواردي كه در مطلب بالا مطرح شد از بالا و پايين بيزينس ابزارفروشي است.اما روبرو شدن با اين سختي ها و مديريت آنها زمينه ساز ميشود تا شما به عنوان شخصي كه صاحب يك بيزينس فردي است، در تمام گزينه هاي مديريت، خريد و فروش، حسابرسي، انبارداري و ... به يك انسان با تجربه تبديل شويد.
براي نمونهدر زمينه فروش، با وجود تنوع زياد جنس ها، باز هم بايد اطلاعات فني هر ابزاري را بدانيد تا بتوانيد با توجه به درخواست مشتري نزديك‎ترين جنس را معرفي كنيد.هرچه اطلاعات بيشتري داشته باشيد كامل تر ميتوانيد پاسخگوي احتياج خريدار باشيد.به اين صورت ميتوانيد رضايت بالاتري براي خريدار ايجاد كنيد.
رضايت هر خريدار رابطه محكمي با افزايش تعداد مشتري و در آخر فروش دارد.از سوي ديگر بالا رفتن اطلاعات فني شما در مورد جنس ها باعث ميشود در زمان خريد ابزار و تهيه هم موفقيت بيشتري داشته باشيد.

براي تجهيز فروشگاه خود نياز به تهيه ابزارهاي برقي هم داريد.به عنوان مثال براي خريد اره برقي ميتوانيد از فروشگاه good4p.com خريد خود را با اطمينان انجام دهيد

افزايش تجربه هاي شما براي مديريت يك فروشگاه ابزارفروشي ميتواند زواياي مثبت ديگري هم براي شما داشته باشيد.مطمئنا فهميده ايد كه رشد فروش نيازمند تهيه اجناس بيشتر براي فروشگاه است.اين روند زمينه ساز ايجاد اعتبار براي شما در بين عمده فروشان ابزارآلات است كه مزيت هاي خاص خود را براي شما ايجاد ميكند.مزايايي مانند خريد با چك، تخفيف ها و اشانتيون ها، ...


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۹:۱۲ توسط:عرفان مرادي موضوع: