آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

ابزارفروشي چه سختي ها دارد

جهت شروع هر بيزينسي بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه هر كاري سود و ضرريا روزهاي خوب و بد خود را دارد.پس قطعا هر تحقيقي كه شما را فقط با سختي و مشكلات يك شغل آشنا كرد، قابل اعتنا نميباشد.
موقعي كه با دليل و تحقيق به اين داستان نگاه كنيد، ميتوانيد پلن ريزي مناسبي براي روزهاي سختكسب و كارخود داشته باشيد و شخص خودتان را براي مقابله با سود و ضرر آماده كنيد.در اين مقاله قصد داريم تا در مورد بحران ها كار لوازم ساختماني با شما گفتگو پس در ادامه با ما همراه باشيد.

پيش از آنكه قصد داشته باشيم به طور مشخص به بيزينس ابزارفروشي آنلاينبپردازيم، بايد با سختي ها شغل آزاد آشنا شويد.البته كه داشتن كار آزاد راحتي ها فراواني هم دارد اما در اين مقاله قرار است تا به سختي ها پرداخته شود.

ابتدايي ترين چالشيكه شما در يك بيزينس آزاد با آن مواجه ميشويد، مدير كل است!

شما بايد در يك شغل آزاد به عنوان ناخداي كشتي خود به همه امور مديريت يك بيزينس آشنا باشيد.همه امور شامل مواردي مانند خريد جنس، مديريت مشتري و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسي، تامين سرمايه، چيدمان اجناس و حتي نظافت محل كار ميشود.شما به عنوان يك مدير بايد بتوانيد هر كدام از اين نقش ها را خوب ايفا كنيد تا بتوانيد بيزينس خودتان را در مسير رشد ببينيد.


مديريت شغل ابزارفروشي از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نيست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشي مشكلات شما شايد بيشتر هم باشد.به عنوان مثال در يك فروشگاه ابزار فروشي تنوع اجناس بسيار بالا است و شما بايد بتوانيد در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلي داشته باشيد و بتوانيد پاسخگوي نياز مشتري باشيد تا علاوه بر مدير فروشگاه بتوانيد در نقش يك فروشنده ابزار فروشي هم موفق باشيد.
شايد به نظرتان برسد كه اضافه كردن نيروي انساني بتواند اين مشكلات را حل كند.اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه آيا هزينه هاي حقوق و مزاياي نيروي انساني ميتواند جايي در بودجه مالي شما داشته باشد يا نه.

مورد ديگر مديريت موجودي اجناس مغازه و انبار است.اين مورد بايد به صورت مداوم بررسي شود تا به اصطلاح جوري جنس مغازه شما با مشكل مواجه نشود.بررسي مداوم موجودي مغازه و انبار و انجام خريد در وقت مناسب، شايد كاري ساده به نظر برسد اما در طولاني مدت ميتواند فرسايشي و خسته كننده شود.
اطلاع از قيمت ها هم در صورتي كه جدي گرفته نشود ميتواند براي شما مشكل ساز شود.اين موضوع را با توجه به تنوع و حجم زياد اجناس يك فروشگاه ابزار فروشي در نظر بگيريد.البته اين روزها با استفاده از برچسب ها يا دستگاه هاي باركد خوان ميتوانيد اين موضوع را مديريت كنيد.براي تجهيز فروشگاه و انبار ابزارفروشي خودتان ميتوانيد از تجربيات 12 ساله مجموعه good4p  استفاده نماييد.

خوبي هاي كار فروشگاه ابزارفروشي

شايد درست باشد كه مواردي كه در مطلب بالا مطرح شد از بالا و پايين بيزينس ابزارفروشي است.اما روبرو شدن با اين سختي ها و مديريت آنها زمينه ساز ميشود تا شما به عنوان شخصي كه صاحب يك بيزينس فردي است، در تمام گزينه هاي مديريت، خريد و فروش، حسابرسي، انبارداري و ... به يك انسان با تجربه تبديل شويد.
براي نمونهدر زمينه فروش، با وجود تنوع زياد جنس ها، باز هم بايد اطلاعات فني هر ابزاري را بدانيد تا بتوانيد با توجه به درخواست مشتري نزديك‎ترين جنس را معرفي كنيد.هرچه اطلاعات بيشتري داشته باشيد كامل تر ميتوانيد پاسخگوي احتياج خريدار باشيد.به اين صورت ميتوانيد رضايت بالاتري براي خريدار ايجاد كنيد.
رضايت هر خريدار رابطه محكمي با افزايش تعداد مشتري و در آخر فروش دارد.از سوي ديگر بالا رفتن اطلاعات فني شما در مورد جنس ها باعث ميشود در زمان خريد ابزار و تهيه هم موفقيت بيشتري داشته باشيد.

براي تجهيز فروشگاه خود نياز به تهيه ابزارهاي برقي هم داريد.به عنوان مثال براي خريد اره برقي ميتوانيد از فروشگاه good4p.com خريد خود را با اطمينان انجام دهيد

افزايش تجربه هاي شما براي مديريت يك فروشگاه ابزارفروشي ميتواند زواياي مثبت ديگري هم براي شما داشته باشيد.مطمئنا فهميده ايد كه رشد فروش نيازمند تهيه اجناس بيشتر براي فروشگاه است.اين روند زمينه ساز ايجاد اعتبار براي شما در بين عمده فروشان ابزارآلات است كه مزيت هاي خاص خود را براي شما ايجاد ميكند.مزايايي مانند خريد با چك، تخفيف ها و اشانتيون ها، ...


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۹:۱۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :