آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

از كدام سايت ميتوان ابزار تاسيساتي بدون واسطه بخريم؟

از كدام سايت ميتوان ابزار تاسيساتي بي واسطه بخريم؟

 

دراين روزگار مردم به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از جاي معتبر باشد باعث ميشود در زمان و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه ممكن است هنوز سفارش آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار تاسيساتي به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه ابزار تاسيساتي يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهاي غير حضوري ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به  مطلب مراجعه كنيد.

چرا شناخت لوازم جانبي پمپ اهميت دارد؟

دليل خيلي روشن است. قطعات و لوازم جانبي پمپ آب در واقع دستگاه كلي را تشكيل مي دهند و باعث كاركرد صحيح آن مي‌شوند. متأسفانه بارها پيش آمده، بسياري از افرادي كه در زمينه تعمير پمپ آب، تخصصي نداشتند، با انجام اقداماتي اشتباه باعث به وجود آمدن مشكلات بسياري شده اند كه در بعضي مواقع مجبور به خريد پمپ جايگزين شده است.
معرفي انواع لوازم جانبي پمپ

لوازم جانبي پمپ آب در حالت كلي به چند دسته از جمله كليدهاي كنترلي، ست كنترل، لوازم يدكي، ابزارهاي تميز كننده و غيره تقسيم مي‌شوند كه هر قطعه با توجه به كاركرد آن در يكي از اين دسته‌ها قرار مي‌گيرد.
1-سيل مكانيكي

ابزاري كه بسياري از تأسيساتي ها تأكيد زيادي بر عملكرد درست آن دارند. از اين ابزار براي ايمني دستگاه استفاده مي‌شود و در‌واقع هدف استفاده از آن، جلوگيري از هر گونه نشت سيال به بيرون است و براي استفاده بهينه حتماً بايد آن را در شرايط غير خشك نگهداري كرد.
فلوتر

يكي از لوازم جانبي پمپ آب با هدف تقريباً يكسان با سيل مكانيكي؛ اما كاركرد آنها متفاوت است. از فلوتر براي كنترل سطح مايع درون پمپ استفاده مي‌شود و در مواقعي كه سطح مايع به صفر مي‌رسد يا جريان آب قطع مي گردد، فلوتر، سيستم برق را به صورت كاملاً خودكار قطع مي‌كند. فلوترها يكي از بهترين هاي  لوازم جانبي پمپ آب، براي جلوگيري از سوختگي در نبود آب است.
شيلنگ پمپ

شيلنگ پمپ آب يكي از لوازم ارتباط دهي و مهم براي انتقال جريان آب به دستگاه است. جنس اين شيلنگ ها گالوانيزه است و طولي بين ۸۰ تا ۱۰۰ متر دارند و داراي انعطاف پذيري بالايي براي انتقال آب هستند.
 
مانومتر آنالوگ

از اين لوازم جانبي پمپ آب براي اندازه‌گيري و كنترل  فشار محبوس درون تانك، مانومتر است. مانومتر هاي آنالوگ، به منظور جلوگيري از هر گونه اتفاق استفاده مي شود. آنها بسته به نوع كاربرد و استفاده، درشكل‌هاي مختلفي در بازار عرضه مي شوند.
كليد پرشر

از نمونه ابزارهايي كه براي جلوگيري از هر گونه نوسان فشار داخل مخزن استفاده مي‌شود، كليد پرشر مي باشد. متأسفانه بسياري از مشكلات پمپ آب به خاطر همين نوسانات بدون دليل بوده كه به خاطر نبود آشنايي افراد با آن شاهد حتي سوختن دستگاه و آسيب رساندن به ديگر بخش‌ها بوده اند.
پنج راهي

پنج راهي يك ابزار اتصالي كوچك است كه براي منبع ديافراگم و پرشر سوئيچ و مانومتر استفاده مي شود.

لوازم جانبي ديگري نيز مانند ترموستات، تيوب، كلكتور، شيرآلات و كنترلر هستند كه به عنوان ابزار جانبي براي پمپ آب استفاده مي شوند.

براي توضيح مي توانيد به https://good4p.com/تاسيسات برويد


برچسب: خريد ابزار تاسيساتي،قيمت ابزار تاسيساتي،فروش ابزار تاسيساتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۴۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :