آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

وسايل كارگاهي و ساختماني

براي حرفه­اي شدن در مشاغل صنعتي و ساختماني شما به ابزارآلات و تجهيزات حرفه­اي نياز خواهيد داشت. تجربه و مهارت شما بخشي از ماجرا است و استفاده از ابزارهاي باكيفيت و حرفه­اي هم بخش ديگر كه بر روي خروجي كار شما بسيار موثر خواهد بود.

 در زمان خريد ابزارآلات صنعتي و ساختماني به چه نكاتي توجه كنيم؟

فروش ابزارآلات صنعتي با توجه به نوع و كارايي آن­ها در دسته‌بندي‌هاي مختلف انجام مي­شود. از مهم­ترين اين ابزارآلات مي­توان به ابزارهاي بادي، برقي، ساختماني، يراق و... اشاره كرد. فرقي نمي­كند قصد خريد كدام‌يك از آن­ها را داريد، در هر صورت بايد به يك سري نكات توجه كنيد تا بهترين محصول را تهيه نماييد. اين نكات عبارت‌اند از:

 بي­شك هيچ‌كسي دوست ندارد براي تهيه ابزارهاي مورد نياز خود هزينه زيادي صرف كند و در نهايت تنها براي چند روز از آن استفاده نمايد.


طراحي اصولي و رعايت استاندارد

همچنين طراحي اصولي داشته باشند تا در حين كار سلامت و ايمني مصرف‌كننده را تهديد نكنند. اين ابزارها با توجه به عملكرد و ساختاري كه دارند، بايد وزن مناسبي داشته باشند تا بتوان از آن­ها استفاده كرد. علاوه بر وزن بايد خوش‌دست هم باشند چراكه به صورت دستي به كار گرفته مي­شوند و نبايد فشار زيادي بر روي دست وارد شود.

ضمانت نامه كتبي

وجود گارانتي در فروش ابزارآلات صنعتي و ساختماني  از اهميت بالايي برخوردار است. مخصوصا اگر ابزار از نوع برقي باشد. وجود اين ضمانت خيال مشتري را آسوده مي­كند كه بعد از خريد در صورت بروز مشكل مي­تواند آن را جهت بررسي و تعويض بازگرداند. همچنين گارانتي اين اطمينان خاطر را به وجود مي­آورد كه شما يك محصول اورجينال خريداري كرديد و فيك نيست.

قيمت مناسب ابزارآلات

درست است كه قيمت آن­ها با توجه به عملكرد و كارايي كه دارند بسيار مناسب است، اما با وجود اين باز هم بهتر است به سراغ محصولاتي برويد كه قيمت مناسب و در عين حال كيفيت بالايي دارند.


جهت آشنايي ابزار مي توانيد به اينجا وارد شويد


خريد از مراكز قابل اطمينان

به سراغ سايت­هايي برويد كه داراي نماد الكترونيك بوده و همچنين رضايت كاربران را به همراه دارد. گودفورپي يكي از معتبرترين فروشگاه­هاي اينترنتي براي فروش ابزارآلات صنعتي است كه مي­توانيد به آساني در هر جاي ايران كه هستيد، خريد خود را انجام دهيد و سفارشتان را در كم­ترين زمان درب كارگاه و محل كار خود تحويل بگيريد.

انواع دسته بندي ابزارآلات صنعتي و ساختماني در گودفورپي

همان‌طور كه احتمالا مي­دانيد، ابزارهاي ساختماني و صنعتي انواع گوناگوني دارند. اين افزارها با توجه به طراحي، كاربرد و عملكردي كه دارند به دسته­هاي مختلفي تقسيم مي­شوند. انواع دسته‌بندي ابزارهاي صنعتي و ساختماني موجود در فروشگاه گودفورپي عبارت‌اند از:

1- ساختماني و بنايي: اين لوازم همان‌طور كه مشخص است در زمان ساخت و ساز و پروژه­هاي عمراني به كار گرفته مي­شود. برخي از انواع ابزارآلات آن عبارت‌اند از: استامبولي، كلنگ، فرغون، بالابر ساختماني و... 

3- ابزارهاي دستي: اين افزارها به صورت دستي به كار گرفته مي­شوند. همچون: پيچ‌گوشتي، انبر قفلي، آچارفرانسه و... كه اغلب در جعبه‌ابزارهاي همه ما حضور پررنگي دارند.

5- ابزار مكانيكي: اگر مشغول به حرفه مكانيكي هستيد، اين ابزارها دست راست شما خواهد بود ابزارهايي همچون آچار بوكس، تست باتري خودرو، جك روغن و... كه مي­توانيد همه آن­ها را از فروشگاه گودفورپي تهيه كنيد.

6- ساير دسته­بندي­ها: ديگر دسته­بندي­هاي فروش ابزارآلات صنعتي كه در گودفورپي وجود دارد و مي­توانيد سفارش دهيد، شامل گزينه­هاي زير مي­باشد:

    لوازم نقاشي
    نردبان
    چسب
    لوازم نظافتي
    باغباني و كشاورزي
    ابزار اندازه‌گيري
    ابزار تاسيسات
    جوشكاري
    ابزار مسافرتي
    و...








شما هر ابزار و تجهيزاتي كه نياز داشته باشيد مي­توانيد از اين فروشگاه تهيه كنيد. همه محصولات با كيفيت درجه يك و از برندهاي مطرح عرضه مي­شود. ارسال رايگان به تمامي نقاط كشور وجود دارد و بدون دغدغه مي‌توانيد در هر لحظه و هر ساعت از شبانه‌روز، سفارش خود را ثبت كنيد و درب منزل تحويل بگيريد. علاوه بر آن، گودفورپي فروش ابزارآلات ساختماني را به صورت عمده و با كم‌ترين سود به منظور رفاه بيشتر مشتريان هم انجام مي­دهد.

جهت آشنايي ابزار مي توانيد به راه اندازي ابزار فروشي  مراجعه كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۴:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :