آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

مزاياي خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني

از كدام سايت ميتوان ابزار آلات صنعتي و ساختماني بي واسطه بخريم؟

 

اين روزها مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در وقت و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ابزار آلات صنعتي و ساختماني يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

آچار لوله زنجيري

آچار لوله زنجيري عملكردي كاملا مشابه آچارهاي لوله گير و يا شلاقي دارد و براي باز و بسته كردن كردن لوله هايي با قطر زياد كه آچار لوله گير و آچار سوئدي قدرت انجام كار را ندارند از اين ابزار استفاده مي گردد.

آچار تسمه اي

از آچار تسمه اي نيز همانند آچارهاي بالا به منظور باز و بسته كردن لوله استفاده مي شود. تفاوت اين آچار در اين است كه براي مثال، آچار شلاقي در لوله هاي مسي نمي تواند مورد استفاده قرار گيرد (به علت ايجاد خرابي در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه اي مي توان براي اين منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاري براي برش لوله در محل دلخواه است كه پس از تثبيت لوله با گيره، به صورت دوراني بارها با عبورش از روي لوله آن را مي برد. لازم به ذكر است كه اين ابزار نسبت به اره، از كارآمدي بسيار بيشتري برخوردار است و برش نهايي، بسيار تميز تر و با ظرافت بيش تري نسبت به يك برش ساده انجام مي شود. در حين انجام عمليات برش لازم است كه هر چند دور يك مرتبه جهت چرخش لوله بر را نيم دور معكوس كرد. همچنين توجه شود كه دامنه برش لوله برها با محدوديت هايي همراه است.

لوله بر چدن

از اين ابزار مخصوص براي برش لوله هاي چدني استفاده مي شود و طريقه كار آن تقريبا شبيه لوله برهاي گالوانيزه است. براي برش لوله هاي چدني ابتدا زنجيري با طول متغير به دور لوله اندازه شده و محكم مي شود، سپس حركت دوراني ناشي از چرخش چرخ هاي تيغه اي كه در ميان زنجير قرار دارد باعث برش لوله مي شود.

كمان اره آهن بر

كمان اره آهن بر، يكي از ابزار لوله كشي ساختمان است كه براي بريدن لوله از آن استفاده مي شود و داراي يك كمان و يك تيغ است. توجه شود كه سفت و شل بودن تيغه اره در ميزان عمر آن موثر است.

حديده

اين وسيله كه براي دنده كردن سر لوله به كار مي رود از مهمترين وسايل لوله كشي به شمار مي آيد. از اين ابزار براي ايجاد رزوه هاي روي لوله و همانند لوله بر پس از تثبيت كردن لوله استفاده مي شود. دو نوع دستي و برقي حديده توسط لوله كش ها مورد استفاده قرار مي گيرد. حديده هاي برقي و دستي از نظر پارچه (دنده) به صورت تك پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود مي باشند كه به طور معمول براي راحتي كار و دنده كردن لوله هايي با قطر زياد، از برقي يا چهار پارچه استفاده مي شود.

 روغندان

در هنگام انجام حديده كاري، بريدن لوله و يا در هنگام بازكردن پيچ و مهره هاي سفت شده، به منظور روان كاري سطوح و كم كردن اصطكاك و بيشتر كردن عمر ابزار استفاده شده، بايد از روغن استفاده شود.

قلم كنف كوبي و سرب كوبي

از قلم كنف كوبي و سرب كوبي به منظور جاگذاري و كوبيدن كنف بافته شده و همچنين سرب ريخته شده از انواع قلم در اشكال زير استفاده مي شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد مي باشد، ظرف مخصوصي جهت ذوب كردن سرب لازم است كه به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته اي مجهز است.

كوره ذوب سرب

ذوب سرب نياز به كوره اي دارد تا گرماي لازم براي ذوب سرب را توليد كند. به جهت تميزي بيشتر و سوخت بهتر، اين كوره ها معمولا گازي ساخته مي شوند.

ملاقه سرب ريزي

براي ريختن سرب مذاب در هر اتصال از پيمانه اي دسته دار و شيار دار (قيفي شكل) به نام ملاقه سرب ريزي استفاده مي شود (چون مقدار مصرف كمتر از سرب ذوب شده است) كه ظرفيت آن معمولا بيشتر از مصرف سرب براي يك سر اتصال است.

كمربند سرب ريزي (بسته هاي طوقه اي)

بسته هاي طرقه اي در سرب ريزي مايل و افقي به كار مي روند و به منظور جلوگيري از بيرون ريزي مواد مذاب از طوقه لوله چدني در حالت غير قائم از آن استفاده مي شود. لازم به ذكر است كه بسته هاي طوقه اي از جنس نخ نسوز، لاستيك و فلزي هستند.



جهت شناخت مي توانيد به اينجا برويد


برچسب: قيمت ابزار آلات صنعتي و ساختماني،خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني،فروش ابزار آلات صنعتي و ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۱:۰۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد يراق آلات از كدام سايت باشد؟

از كدام فروشگاه ميتوان يراق آلات بي واسطه بخريم؟

 

دراين روزگار مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا كارهاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه امكان دارد هنوز سفارش آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين است. خريد يراق آلات يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

يراق آلات درب چوبي و فلزي

درب هاي ساختمان و مكان هاي مختلف يا از چوب و ام دي اف ساخته مي شوند و يا از فلزات مختلف. اين مساله بستگي به كاربرد آن ها دارد. به همين دليل نيز يراق آلاتي كه براي آن ها مورد استفاده قرار مي گيرد كمي متفاوت است. به طور مثال لولا و قفلي كه براي درب هاي ضد سرقت فولادي به كار برده مي شود، از درب هاي ام دي اف داخلي ساختمان متفاوت است. به همين دليل نيز قيمت يراق آلات درب فلزي از يراق آلات درب چوبي كمي بالاتر است.
يراق آلات كابينت فلزي و چوبي

ساخت كابينت ها بر خلاف گذشته تنوع بسياري پيدا كرده است و به جاي اينكه تنها از فلز در ساخت آن ها استفاده شود، چوب و ورقه هاي ام دي اف براي توليدشان به كار برده مي شود. به همين دليل نيز به دليل نوع ساخت و كيفيت متريال و وزنشان، نوع يراق آلات فلزيشان نيز متفاوت است. به طول مثال دسته هايي كه براي آن ها به كار برده ميشود مي توانند از استيل يا آهن باشند. پايه هاي كابينت نيز تنها از فلز تشكيل نشده اند و ممكن است از پلاستيك نيز ساخته شوند.
يراق آلات تخت فلزي و چوبي

تخت هايي كه از چوب يا فلز ساخته مي شوند، يراق آلات فلزي متفاوتي دارند. از جمله اين اتصالات مي توان به اتصالات و جك ها، پيچ ها و مهره ها و يراق آلات تزئيني اشاره كرد. البته اگر تخت داراي كشوهايي باشد نيز براي آن ها بايد يراق آلاتي مانند ريل هاي كشويي و دستگيره ها به كار برده شود. در اين ميان دسته اي از اين اتصالات تنها براي تخت هاي چوبي مورد استفاده هستند و براي تخت هايي كه با فلز ساخته مي شوند نامناسب هستند كه هنگام خريد بايد به آن ها دقت كرد.
يراق آلات كمدهاي ديواري

اكثر كمدهاي ديواري با چوب ساخته مي شوند. اما براي آن ها بايد انواع مختلف يراق آلات فلزي مانند، دستگيره، انواع لولاها، جك هاي نگهدارنده، اتصالات براي قفسه هاي داخلي آن ها و ميله هاي نگهدارنده لباس به كار برده شود. در اين ميان بايد به جنس و كيفيت لولاها دقت زيادي كرد. چرا كه درب كابينت ها بسيار باز و بسته مي شوند و اگر كيفيت لولا خوب نباشد به سرعت خراب مي شوند.
قيمت يراق آلات فلزي

پيدا كردن قيمت دقيق اتصالات فلزي، مانند پيدا كردن ليست قيمت يراق آلات ام دي اف سخت است. چرا كه هر كدام از آن ها با متريال مختلفي ساخته شده اند. يكي از دلايل متفاوت بودن قيمت يراق آلات برنزي و فلزي، استيل و آلومينيومي، ارزش و تفاوت قيمت اين فلزات با هم است. از ديگر دلايل آن ها برندي است كه توليدكننده آن هاست. اگر اين توليدكننده در داخل ايران باشد، قيمت محصولات آن نيز كمتر از محصولات خارجي است. به طور مثال يراق آلات تركيه از يراق آلات ايران گران تر است.


از ديگر دلايل اين تفاوت قيمت، كاربرد، وزن، اندازه و كيفيت ساخت آن هاست. قيمت لولاهايي كه وزن بيشتر و كيفيت بيشتري دارند و براي درب هاي چوبي استفاده مي شوند، از قيمت لولاهايي كه براي درب هاي ام دي اف ساخته مي شوند بيشتر است. بهترين كار اين است كه قبل از خريد قيمت آن ها را در سايت هاي معتبر چك كنيد.

براي معارفه مي توانيد به خريد يراق آلات مراجعه كنيد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۱۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

مطلب دوم

سلام اين مطلب آزمايشيه

و ميخوام ببينم سايت مكار ميكنه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع: