آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

مزيت هاي؟ خريد شيرآلات بهداشتي

از كدام مجموعه ميتوان شيرآلات بهداشتي بدون واسطه بخريم؟

 

دراين روزگار افراد به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا وظايف روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در وقت و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد هنوز سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازخفن ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

انواع شيرآلات بهداشتي براساس جنس

شير آب برنجي

فلز برنجي سنگين و بادوام است و براي مناطقي كه داراي آب سخت بوده و خوردگي فلزات مشكل اساسي نيست، توصيه مي‌شود. حتي اگر برنج در بين ديگر متريال‌هاي ساخت شيرآلات بيشترين هزينه را داشته باشد، اما بهترين سرمايه‌گذاري است. بدنه و روكش هر دو از برنج ساخته شده است.

انواع شيرآلات با آلياژ روي

شيرآلات با بدنه‌اي از روي اغلب ارزان و نسبتاً بادوام هستند. هنگامي كه روي با استفاده از هر نوع متريال ديگري آبكاري ‌شود، خوردگي اجتناب‌ناپذير است. در هنگام خريد شيرآلات، اين متريال توصيه نمي‌شود.

شيرآلات بهداشتي با روكش كروم

شيرآلات با روكش كروم، مقاومت و دوام بالايي دارند، همچنين قسمت‌هاي داخلي آنها اغلب از برنج ساخته مي‌شوند. سطح اين شيرآلات بسيار زيبا و مدرن است و اغلب لكه آب به خود نمي‌گيرد.

شيرآلات با روكش استيل

شيرآلات با روكش استيل اگر از نوع ضد زنگ باشد، مقاوم و تاحدودي بادوام هستند، همچنين لكه‌هاي آب را كمتر بر روي خود نشان مي‌دهند. بدنه اين شيرآلات اغلب از برنج ساخته مي‌شود و اگر به درستي نگهداري نشود مستعد خوردگي خواهد بود.

انواع شيرآلات با روكش برنز

اگر به فكر داشتن آشپزخانه بسيار منحصر به فرد و جذاب هستيد، شيرآلات با روكش برنز بهترين انتخاب هستند. آنها با رنگ متمايزي كه دارند، سبك و تصوير متفاوتي به ويژه به آشپزخانه‌تان مي‌دهند. سطح اين شيرآلات مات بوده و نسبت به روكش مسي براق و صيقلي نيست.

انواع شيرآلات بهداشتي براساس طراحي

شيرآلات تك دستگيره

شير تك دستگيره دقيقاً همان مدلي هستند كه از نامشان پيداست. اين شيرآلات براي باز و بسته شدن تنها داراي يك دستگيره يا اهرم است. اگر دستگيره در چپ و راست باشد، با حركت به سمت بالا و پايين مي‌توان فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظيم كرد، اگر دستگيره در بالاي شير باشد مي‌توان با چپ و راست كردن اهرم فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظيم كرد. اين نوع شيرآلات به مدل‌هاي اهرمي مشهور هستند و معمولاً فضاي كمي را اشغال مي‌كنند.

شيرآلات دو دستگيره

شير دو دستگيره سنتي‌ترين مدل شيرآلات بهداشتي خانگي است كه از ديرباز مورد استقاده قرار مي‌گرفته است. هر دستگيره در آن مسئول تنظيم مقدار فشار بوده و معمولاً دستگيره سمت راست براي آب سرد و دستگيره سمت چپ براي آب گرم است. اين نوع شيرآلات همچنين به مدل‌هاي كلاسيك نيز مشهور هستند. امروزه استفاده از شيرآلات دو دستگيره نسبت به گذشته كمتر شده است. براي نصب اين شيرآلات نياز به نصب سه سوراخ است و نسبت به نوع اهرمي به فضاي بيشتري نياز دارند.


شيرآلات بهداشتي هوشمند (چشمي)

امروزه استفاده از شيرآلات هوشمند در جهت راحتي و صرفه‌جويي بيشتر در مصرف آب افزايش يافته است. از اين رو شيرآلات چشمي با تكنولوژي جديد توانسته‌اند به خوبي چنين نيازهايي را برطرف كنند. اين شيرآلات فاقد دستگيره بوده و از طريق سنسور چشمي (حسگر چشمي) كار مي‌كنند. اگر دست خود را به زير شير بگيريد، آب باز شده و هر هنگام كه دست‌تان را بيرون بكشيد، جريان آب قطع مي‌شود.
انواع شيرآلات بهداشتي براساس عملكرد

شيرآلات چرخشي (فلكه‌اي)

اين نوع شيرآلات همان مدل‌هاي پيچي يا دو دستگيره هستند كه از طريق پيچاندن دستگيرها، فشار و جريان آب را مي‌توان تنظيم كرد. اين شيرآلات داراي دو مغزي جدا (كارتريج) هستند و براي نصب نياز به ايجاد سه حفره در سينك يا روشويي است. همچنين نصب آنها سخت بوده و نياز به فضاي بيشتر نسبت به مدل‌هاي تك اهرمي است.

شيرآلات اهرمي

شيرآلات اهرمي در دونوع تك اهرمي و دو اهرمي ساخته مي‌شوند كه اغلب مدل تك اهرمي محبوبيت بيشتري دارد. اين مدل داراي يك مغزي يا كارتريج و در نتيجه يك اهرم است كه جهت تنظيم فشار آب و تعويض آب سرد و گرم قابل استفاده است. رابطه كاربردي اين شيرآلات نسبت به مدل‌هاي چرخشي بسيار راحت بوده و كاربر مي‌تواند به آساني مقدار دماي آب را تنظيم كند.

شيرآلات فنري (شاوري)

اين شيرآلات معمولاً از نوع اهرمي هستند با اين تفاوت كه شير آنها بلند‌تره بوده و داراي شيلنگ فنري با طول بلند است. اين شيلنگ فنري به راحتي از جاي خود درآمده و جهت شستشوي هر چيزي در داخل سينك به كار گفته مي‌شود. شيرآلات فنري براي آشپزخانه‌هاي بزرگ كه نياز به حجم بالايي از شستشويي هست مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

براي معرفي مي توانيد به كليك برويد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۸:۴۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :