آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

ابزارهاي صنعتي و منزل

تاثير چنين ابزار و وسايلي را زماني متوجه خواهيد شد كه از آن­ها استفاده كنيد. به اين منظور بايد به سراغ خريد ابزارآلات صنعتي و ساختماني مدرن كه به علت استفاده در صنايع مختلف، تنوع بسيار زيادي دارند. همين تنوع باعث شده تا انتخاب براي خريداران سخت باشد.

 در زمان خريد ابزارآلات صنعتي و ساختماني به چه نكاتي توجه كنيم؟

فروش ابزارآلات صنعتي با توجه به نوع و كارايي آن­ها در دسته‌بندي‌هاي مختلف انجام مي­شود. از مهم­ترين اين ابزارآلات مي­توان به ابزارهاي بادي، برقي، ساختماني، يراق و... اشاره كرد. فرقي نمي­كند قصد خريد كدام‌يك از آن­ها را داريد، در هر صورت بايد به يك سري نكات توجه كنيد تا بهترين محصول را تهيه نماييد. اين نكات عبارت‌اند از:

ابزارآلات صنعتي و ساختماني، براي مدت زمان­هاي طولاني به كار گرفته مي­شوند. بديهي است كه بايد كيفيت درجه يكي داشته باشد و از متريال و مواد اوليه مرغوب براي ساخت و توليد آن استفاده شود تا بتواند براي طولاني مدت قابل استفاده باشد.


طراحي دقيق و درست

اين افزارها براي مصارف صنعتي و ساختماني به كار گرفته مي­شوند. بايد مطابق با استانداردهاي جهاني توليد شوند. اين ابزارها با توجه به عملكرد و ساختاري كه دارند، بايد وزن مناسبي داشته باشند تا بتوان از آن­ها استفاده كرد. علاوه بر وزن بايد خوش‌دست هم باشند چراكه به صورت دستي به كار گرفته مي­شوند و نبايد فشار زيادي بر روي دست وارد شود.

ضمانت نامه و گارانتي

وجود گارانتي در فروش ابزارآلات صنعتي و ساختماني  از اهميت بالايي برخوردار است. مخصوصا اگر ابزار از نوع برقي باشد. وجود اين ضمانت خيال مشتري را آسوده مي­كند كه بعد از خريد در صورت بروز مشكل مي­تواند آن را جهت بررسي و تعويض بازگرداند. همچنين گارانتي اين اطمينان خاطر را به وجود مي­آورد كه شما يك محصول اورجينال خريداري كرديد و فيك نيست.

قيمت مناسب ابزارآلات

ارزان بودن هميشه به معني كيفيت پايين نيست. البته اگر شما يك كارگاه توليدي بزرگ داريد كه مي­خواهيد با خريد ابزارآلات صنعتي و ساختماني آن را تجهيز كنيد، مي­توانيد از فروش عمده ابزارآلات هم بهره­مند شويد و با قيمت مناسب­تري تجهيزات مورد نياز خود را تهيه نماييد.


به سبب معارفه ابزار مي توانيد به آچار دنبال كنيد


خريد از فروشگاه معتبر

علاوه بر مواردي كه ذكر شد، بسيار مهم است كه شما محصول مورد نياز خود را از كدام فروشگاه تهيه مي­كنيد. مخصوصا اگر بخواهيد خريد آنلاين انجام دهيد.گودفورپي يكي از معتبرترين فروشگاه­هاي اينترنتي براي فروش ابزارآلات صنعتي است كه مي­توانيد به آساني در هر جاي ايران كه هستيد، خريد خود را انجام دهيد و سفارشتان را در كم­ترين زمان درب كارگاه و محل كار خود تحويل بگيريد.

انواع دسته بندي ادوات صنعتي و ساختماني در گودفورپي

همان‌طور كه احتمالا مي­دانيد، ابزارهاي ساختماني و صنعتي انواع گوناگوني دارند. اين افزارها با توجه به طراحي، كاربرد و عملكردي كه دارند به دسته­هاي مختلفي تقسيم مي­شوند. انواع دسته‌بندي ابزارهاي صنعتي و ساختماني موجود در فروشگاه گودفورپي عبارت‌اند از:

1- ساختماني و بنايي: اين لوازم همان‌طور كه مشخص است در زمان ساخت و ساز و پروژه­هاي عمراني به كار گرفته مي­شود. برخي از انواع ابزارآلات آن عبارت‌اند از: استامبولي، كلنگ، فرغون، بالابر ساختماني و... 

3- ابزارهاي دستي: اين افزارها به صورت دستي به كار گرفته مي­شوند. همچون: پيچ‌گوشتي، انبر قفلي، آچارفرانسه و... كه اغلب در جعبه‌ابزارهاي همه ما حضور پررنگي دارند.

5- ابزار مكانيكي: اگر مشغول به حرفه مكانيكي هستيد، اين ابزارها دست راست شما خواهد بود ابزارهايي همچون آچار بوكس، تست باتري خودرو، جك روغن و... كه مي­توانيد همه آن­ها را از فروشگاه گودفورپي تهيه كنيد.

6- ساير دسته­بندي­ها: ديگر دسته­بندي­هاي فروش ابزارآلات صنعتي كه در گودفورپي وجود دارد و مي­توانيد سفارش دهيد، شامل گزينه­هاي زير مي­باشد:

    لوازم نقاشي
    نردبان
    چسب
    لوازم نظافتي
    باغباني و كشاورزي
    ابزار اندازه‌گيري
    ابزار تاسيسات
    جوشكاري
    ابزار مسافرتي
    و...








شما با بهره­گيري از خدمات فروش عمده‌ي ابزار يراق و ساير تجهيزات مي­توانيد با كم­ترين قيمت خريد خود را انجام دهيد. اين پيشنهاد براي دارندگان كارگاه­هاي توليدي، فروشندگان ابزارآلات صنعتي و ساختماني و... يك فرصت استثنايي است تا با كم‌ترين هزينه بهترين تجهيزات را خريداري كرده و مورد استفاده قرار دهند. كيفيت كار خود را با ابزارآلات حرفه­اي تضمين كنيد.

براي معارفه ابزار مي توانيد به good4p  دنبال كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۰۹ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :