آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

زندگي بعد از مهاجرت در كشور تركيه و هر موضوعي كه نياز داريد در زمينه اين موضوع داشته باشيد

امروزه انسانهاي زيادي در دنيا با سفر به كشورهاي ديگر ، ميخواهند براي آينده خود كسب و كار و زندگي عالي آماده كنند. گروهي از اين افراد تركيه را براي سفر انتخاب ميكنند. خريد خانه در استانبول كه يكي از 8 شهر زيبا دنياست خيلي فوق العاده است و سختي ها و راحتي هاي خاصي را در زمينه هاي متفاوت در پي دارد. يكي از جدي ترين منابع كسب درآمد كشور تركيه از طريق صنعت توريسم مي باشد چنانچه در فكر زندگي در تركيه مي باشد بايد در مورد اين كشور بيشتر مطالعه كنيد :

پايتخت تركيه آنكاراست. و شهرهاي مشهور و توريستي آن عبارتند از : استانبول (شهري زيبا و حيرت انگيز)، آنتاليا، بدروم، كوش آداسي و مارماريس كه هر كدام زيبايي و شگفتي بي نظيري را براي زندگي در تركيه و مهاجرت به اين كشور فراهم مي كند.اگر بخواهيد درمورد مذهب اين كشور بدانيد بايد گفت كه اكثرا اين مردم مذهبشان مسلمانيست و تا حدودي با آيين مذهبي ما مشابه است. طبق آخرين آماري كه موجود مي باشد و در 31 دسامبر 2013 ارزيابي شده است كشور تركيه داراي 74967864 نفر جمعيت آماري مي باشد.


براي زندگي در تركيه بايد بدانيد كه زبان مردم اين كشور تركي مي باشد كه امروزه به زبان (تركي تركي)  كه ريشه در تركي اوغوز دارد، معروف شده است اما به دليل مهاجرت پذيري اين كشور و اقامت در تركيه توسط مردم كشورهاي مختلف زبان هاي ارمني، كردي، عربي و يوناني نيز صحبت ميشود.واحد پول تركيه ، لير جديد ترك است كه معادل 6700 ريال ايران است. اگر درباره اقتصاد تركيه بخواهيد اطلاعات كسب كنيد بايد گفت كه به دنبال تاريخ اقتصاد اين كشور باشيد. در سالهاي اخير تركيه رشد بسيار چشمگيري در رشد اقتصادي خود بجا گذاشته است. اقتصاد اين كشور در اين سالهاي اخير قوي بوده و به سرعت در حال صعود مي باشد.

اگر ميخواهيد در آينده اي نه چندان دور زندگي در تركيه را براي خود برگزينيد بايد بگويم انتخاب مناسب و به جايي است، زيرا اين كشور با آب و هوايي مديترانه اي شما را جذب خودش ميكند.اطلاعات مهمي كه بايد براي زندگي در تركيه بدانيد از جمله اطلاعاتي است كه در زندگي روزمره خود به آن احتياج پيدا ميكنيد. براي جابجايي در اين كشور از خياباني به خياباني ديگر مانند ايران بايد از تاكسي استفاده كنيد كه باز هم همانند ايران تاكسي هاي تركيه هم با رنگ زرد به چشم ميخورند و همه تاكسي ها داراي تاكسي متر هستند اما نرخ تاكسي هاي تركيه در شب و روز قابل تغيير است.خريد ويلا در استانبول از جمله روش هايي است كه ميتوانيد به آن هم به چشم سرمايه گذاري و هم اخذ اقامت تركيه به آن نگاه كنيد.

زمان رسمي اين كشور با ايران نزديك به يك ساعت و نيم اختلاف ساعتي دارد كه استانبول در مقابل به كشور ما يك ساعت و نيم  عقب تر است.برعكس ايران كه تلفن ضروري نيروي انتظامي 110 است در استانبول شماره تماس آتش نشاني هاي اين كشور 110 مي باشد، براي پليس كمكي عدد 155 اختصاص يافته است ، و براي آمبولانس و فوريتهاي پزشكي تلفن 112 را در ذهن خود بسپاريد.در تركيه موبايل بسيار ارزان است و نرخ مكالمه آن به طور چشمگيري با هزينه تماس كشور خودمان و ديگر كشورهاي متفاوت و بسيار پايين است.


برچسب: خريد ويلا در استانبول، اخذ شهروندي و پاسپورت تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۰۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :