آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

خريد ابزار از كدام سايت باشد؟

از كدام مجموعه ابزار آلات صنعتي بي واسطه بخريم؟

 

اين روزها افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود دارند پيگير هستند تا وظايف شخصي را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در زمان و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه امكان دارد همچنان تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ابزار صنعتي يكي از مواردي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

 

پس از انقلاب صنعتي تغييرات قابل توجهي در زمينه ابزارآلات صنعتي به وجود آمد. اين تغييرات گسترده باعث گسترش توليدات شركت‌هاي ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتي باعث دقت و سرعت بيشتر انسان‌ها در توليدات خود شده‌اند. تغييراتي كه در طي اين سال‌ها صورت گرفته باعث شده كه پيشرفت‌هاي قابل توجهي در ابزار آلات صنعتي ديده شود.

در اين مقاله سعي داريم كه به بررسي دقيق ابزار آلات صنعتي بپردازيم. ابزارالات صنعتي داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه با توجه به كاربرد آن‌ها به انواع گوناگوني تقسيم مي‌شوند.

به طور كلي ابزارهاي صنعتي شامل ابزار صنعتي برقي، ابزار صنعتي بادي و مواردي از اين قبيل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتي به سه دسته برقي، بنزيني و بادي تقسيم مي‌شوند كه با توجه به شرايط و محيط ممكن است استفاده‌هاي گوناگوني داشته باشند.

ابزارالات صنعتي چيست؟
1-ابزار الات صنعتي برقي:

همان طور كه مي‌دانيد انجام برخي از كارها در كارخانه‌ها به نيروي بسيار زيادي نياز دارد و نمي‌توان آن كار را به صورت دستي انجام داد. در اين موقعيت‌ها از ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. از آن‌جايي كه در بسياري از موارد دسترسي به برق مشكل وجود دارد،

اين ابزار آلات را به صورت شارژي نيز مي‌سازند كه شما مي‌توانيد در فضاهاي مختلف از آن استفاده كنيد و اما معرفي چند ابزار صنعتي برقي:
دريل برقي و شارژي:

ابزارالات صنعتي چيست؟

معمولاً از دريل‌ها براي سوراخ كردن سطوح مختلف استفاده مي‌شود. اين ابزار يكي از پركاربردترين ابزارآلات صنعتي برقي است كه در هر كارگاه صنعتي يافت مي‌شود.
فرز برقي:

فرزها معمولاً براي برش فلزات و تراشكاري مورد استفاد قرار مي‌گيرند. در بعضي موارد هم از اين دستگاه براي تيز كردن استفاده مي‌شود.
دستگاه جوشكاري:

دستگاه جوش يا اينورتر ابزاري است كه از آن براي اتصال فلزات استفاده مي‌شود.
2-ابزار الات صنعتي بنزيني:

ابزار الات بنزيني در مناطقي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه دسترسي به برق در آن جا دشوار يا غير ممكن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلي معمولاً از ابزارهاي صنعتي بنزيني به جاي ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. مانند:
چكش تخريب بنزيني:

چكش تخريب ابزاري است كه از آن براي تخريب سطوح سخت مانند بتن استفاده مي‌شود.
اره زنجيري بنزيني:

بريدن الوار و چوب‌هاي قطور نياز به ابزاري دارد كه اين عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور يا موتور برق:

ژنراتور يا موتور برق از جمله ابزار برقي است كه انرژي مكانيكي را به انرژي الكتريكي تبديل مي‌كند. ژنراتورها معمولاً در كمپينگ، مدارس و كارگاه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

سوخت اصلي اين دستگاه معمولاً بنزين است كه در هر مكاني دسترسي به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتي بادي:

ابزار الات بادي ابزاري هستند كه معمولاً به وسيله كمپرسور باد كار مي‌كنند. اين ابزار به دليل وسعت استفاده‌اي كه دارند در خط توليد بسياري از كارخانه‌هاي صنعتي يافت مي‌شوند.
ميخكوب و منگنه كوب بادي:

ميخكوب و منگنه كوب ابزارهاي حياتي در صنعت نجاري و كار با چوب هستند. اين ابزارها در دسته بندي ابزار بادي قرار مي‌گيرد كه يكي از پركاربردترين محصولات در صنايع كابينت سازي به حساب مي‌آيد.
پوليشر بادي:

دستگاه پوليش بادي  از جمله ابزارآلات صنعتي بادي است كه در كارگاه‌هاي صافكاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به كمك اين ابزار مي‌توان خط و خش روي بدنه خودرو را جلا داد. اين دستگاه با استفاده از سري فرچه‌اي شكل و ايجاد ساييدگي رنگ اتومبيل را براق مي‌كند.

به سبب معارفه مي توانيد به سايت گودفورپي رجوع كنيد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۴۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

ويژگي هاي خريد ابزار آلات

 

دراين روزگار افراد مختلف به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود دارند پيگير هستند تا خريد هاي خود را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه ابزار صنعتي يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

آچارها جزو لاينفك يك جعبه ابزار محسوب ميشوند . مهمترين كاربرد آنها در باز كردن پيچ هاي Hexagon و مهره هاي مربوط به آن است . اين آچارها با توجه به سايز پيجها در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند . با توجه به استاندارد DIN كه استاندارد رايج در كشور ماست ، سايز آچارها از 6 تا 22 تقسيم بندي ميشوند كه براي باز كردن پيچهاي M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذكر يك نكته نيز ضروريست كه سايزهاي پايين تر و بالاتر از اين نيز در بازار موجود است اما معمولاً اين سايزها در دسته بندي استاندارد آچارها قرار نميگيرند و بايد به طور جداگانه خريداري شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل كارگيرشان دسته بندي ميشوند . كارگيرها معمولاً به دو صورت تخت و رينگي توليد ميشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رينگ و يا يك سرتخت يك سر رينگ توليد ميشوند . آچارهايي كه داراي كارگير رينگي هستند ميتوانند با سرعت بيشتري پيچها را باز نمايند و احتمال خارج شدن آچار از كلگي پيچ بسيار كم است . اما در عوض در جاهايي كه محدوديت دسترسي وجود دارد كارگير رينگي كاربرد نخواهد داشت . لذا پيشنهاد ما انتخاب آچار يك سر تخت و يك سر رينگ است !

نكات مهم در انتخاب آچار:
1) آلياز آچار بايد حتماً كروم - واناديوم باشد
2) هنگام خريد آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترك بر روي بدنه بررسي فرماييد
3) Grip هاي داخل رينگ (دندانه ها ) بايد منظم و با كيفيت باشند . در غير اين صورت خيلي زود كچل خواهند شد.
4) هنگام خريد آچار توجه داشته باشيد كه استاندارد آچار بر حسب كدههاي DIN باشد . بعضاً مشاهده شده كه تعدادي از واردكنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهايي را وارد بازار كرده اند كه بر حسب استاندارد اينچ ساخته شده اند لذا در اكثر موارد باز كردن پيچ با آنها مشكل ساز خواهد بود.



 

به سبب معارفه مي توانيد به https://good4p.com مراجعه كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۲۲ توسط:عرفان مرادي موضوع: