آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

تاثير پيلينگ در زيبايي چهره

لايه برداري و پيلينگ پوست

اين مقاله درمورد كاشت مو مي باشد.

ناخن ها تاثير زيادي در زيبايي دست ها دارند و كاشت ناخن به افزايش زيبايي دست ها كمك زيادي ميكند. در اين مطلب به نكات طلايي مربوط به كاشت ناخن اشاره ميكنيم. تصور رايج اين است كه ناخن ها به طور طبيعي بايد محكم باشند در غير اين صورت سالم نيستند. همين پيش فرض خانم ها را وا مي دارد تا براي سفت و مقاوم كردن ناخن هاي شان دست به هر كاري بزنند. دكتر يلدا صداقت، متخصص پوست و مو معتقد است اگر شما هم در گروه اين افراد قرار داريد، بايد اين واقعيت تلخ را بپذيريدكه «هيچ راهي براي تغيير دادن جنس ناخن وجود ندارد!» به گفته او ناخن بافتي موضعي است كه بنا بر كد ژنتيك فرد شكل مي گيرد؛ همان طور كه رنگ چشم را نمي توان تغيير داد، جنس ناخن را هم نمي توان عوض كرد. در اين مطلب واقعياتي كه بايد در مورد ناخن هاي تان بدانيد را مي خوانيد و با توصيه هاي اين متخصص براي كمتر كردن آسيب هايي كه زيبايي دست هاي تان را زير سوال مي برند آشنا مي شويد.

پوسته هاي كنار ناخن، در اثر خشك شدن پوست ايجاد مي شوند. براي برطرف كردن اين حالت كافي است دست را روزانه چند نوبت با كرم هاي آب رسان و مرطوب كننده چرب كنيد. حواس تان باشد اطراف ناخن را هم حتما چرب كنيد. وازلين و گليسيرين جزء موادي هستند كه براي چرب كردن دست توصيه مي شوند. همچنين براي شستن دست هاي تان مي توانيد از شوينده هاي غير صابوني با PH پايين استفاده كنيد چون كمتر پوست را خشك مي كنند.

رنگ پريدگي شديد ناخن، از فقر آهن يا آنميا ناشي مي شود. بيماري هاي پوستي مانند لينكن پلان هم از جمله مواردي است كه در ناخن علائمي را نشان مي دهد. علاوه بر اينها بيماري هاي كليوي و كبدي هم مي توانند رنگ و شكل ناخن را تغيير دهند. اگر ناخن سياه شد، نبايد نسبت به آن بي تفاوت بود و بايد فورا به پزشك متخصص مراجعه كرد چون احتمال دارد رنگ سياه اطراف و زير ناخن به نوعي سرطان پوستي به اسم ملانون مربوط شود و البته اين تنها احتمال است!

ناخن در كاشت هيچ آسيبي نمي‌بيند زيرا تا وقتي كه ناخن رشد مي‌كند و فرد احتياج به ترميم پيدا مي‌كند يعني ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضي مواقع كاشت براي كساني كه عادت به‌جويدن ناخن دارند هم پيشنهاد مي‌شود زيرا به دليل بدمزگي مواد و كنده نشدنش اين عادت از سر آنها مي‌افتد. چسب ناخن حساسيت‌زا نيست اما ممكن است برخي به مواد كاشت حساسيت داشته باشند كه در آن صورت پوست آنها دچار اگزما مي‌شود و بايد هرچه سريع‌تر كاشت را بردارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۰۴ توسط:عرفان مرادي موضوع: