آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

شناخت تركيب هاي خريد كاندوم با ضمانت

معارفه انواع  فروش كاندوم براحتي

در ميان مردان افراد بسياري هستند كه به دلايل متفاوتي با مشكل زود انزالي درگير هستند.زود انزالي در مردان زمينه ساز مشكلات فراواني ميتواند باشد.مهمترين مشكلي كه زود انزالي ميتواند براي شما ايجاد كند, كاهش اعتماد به نفس در برقراري رابطه و عدم توانايي در به ارگاسم رساندن طرف مقابل باشد.اين مشكل باعث شده تا راه كارهاي بسياري براي مقابله با زودانزالي در مردان پيشنهاد شود.

در صورتي كه تبليغات ماهواره اي يا اينترنتي را مشاهده كرده باشيد مطمئنا به اين نتيجه رسيده ايد كه اين موضوع چه اهميتي در ميان مردان دارد.البته اكثر اين تبليغات و توصيه ها معتبر نبوده و فقط جنبه تبليغاتي و مادي دارند و چه بسا خطراتي را براي خريدار ايجاد كند.شما براي حل مشكل زود انزالي ميتوانيد به يك پزشك يا مشاور خانواده مراجعه نماييد تا مشكل خود را مطرح و راه حل مورد نظر را از يك فرد متخصص و معتبر دريافت كنيد.

برخي افراد ممكن از بدون آگاهي از دليل زود انزالي, شما را تشويق به خريد http://candomjensi.parsiblog.comتاخيري يا ژل ها و اسپري هاي تاخيري نمايند.اما شما بايد قبل از اقدام به خريد از مراكز فروش كاندوم مشكل خود را ربشه يابي نماييد و يا اينكه اين كار را به كمك پزشك يا مشاور خانواده اننجام دهيد.دلايل زود انزالي در مردان ميتواند متفاوت باشد.در ادامه به برخي از اين دلايل اشاره خواهيم كرد.

  • عوامل روحي و رواني نظير عصبانيت، استرس، احساس گناه و يا افسردگي
  • اختلالات پزشكي نظير مشكلات هورموني، وجود آسيب در ارگانهاي تناسلي و ادراري و يا عوارض جانبي داروهايي خاص
  • زماني كه فاصله ي بين دو نزديكي زياد شود احتمال بروز اين حالت افزايش ميابد

راه هاي متفاوتي براي جلوگيري از انزال زودرس وجود دارد.از جمله :

  1. قرص هاي تاخيري
  2. ژل و اسپري تاخيري
  3. استفاده از تكنيك هاي حواس پرتي در طول رابطه
  4. كاندوم هاي تاخيري
  5. ورزش و تمركز براي دور كردن استرسها و تقويت قواي جسمي و جنسي

در ميان روش هاي ذكر شده راحت ترين و ارزان ترين روش استفاده از كاندوم هاي تاخيري است.اين نوع از كاندوم ها با استفاده از نوعي از ژل هاي خاص باعث ايجاد تاخير در انزال شما ميشوند و مدت زمان رابطه را براي شما افزايش ميدهد.از سوي ديگر استفاده كاندوم خود يكي از دلايل تاخير در انزال شما خواهد بود.به اين صورت سر آلت برخي از آقايان به دليل حساسيت بسيار در صورت برخورد با واژن و گرماي ناشي از اصطكاك تحريك شده و زمينه ساز انزال زودرس خواهد بود.

در صورت استفاده از كاندوم لايه  محافظي بين سر آلت و واژن قرار  خواهد گرفت كه ميتواند باعث ايجاد تاخير در انزال شما شود.براي خريد كاندوم تاخيري نيز ميتوانيد به مراكز معتبر فروش كاندوم در سطح شهر و يا فروشگاه هاي آنلان مراجعه نماييد.دقت كنيد كه كاندوم هاي تاخيري نيز مدل هاي متفاوتي دارد. پس قبل از خريد تحقيق نماييد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۲:۰۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معارفه انواع خريد كاندوم براحتي

معارفه سبك هاي  خريد كاندوم به سادگي

نحوه نگهداري كاندوم

يكي از نكات خريدhttp://rahat-bekhar.ir/ اين هست كه سعي كنيد كاندوم را هميشه در يك جاي مشخص و معين و درضمن قابل دسترس نگهداري كنيد. همچنين كاندوم را بايد در محلي دور از حرارت، فشار، نور آفتاب و رطوبت

دائمي نگهداري كرد چرا كه در غير اينصورت نميتوان به آن اطمينان كرد مثلا كيف پول جيبي شما كه هر روز متحمل فشار است جاي مناسبي براي نگهداري كاندوم نيست.

براي نرم كردن و لغزنده كردن كاندوم ميتوان از ژلهاي مخصوص اينكار و ليزكننده‌ها (لوبريكيشن‌ها) كه مواد اصلي آنها آب ميباشد استفاده نمود و از چرب كردن كاندوم جدا خودداري كرد كه هر نوع چربي (وازلين،

روغن و ...) باعث خرابي كاندوم ميشود. اين نوع ژلها را ميتوان از داروخانه‌ها تهيه كرد.

تماس كاندوم با اشياء برنده هنگام استفاده از آن مثل ناخن بلند و انگشتر ممكن است باعث پارگي كاندوم شود استفاده از كاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بيماريهاي مقاربتي

و ايدز كه به صورت مختصر درباره آنها توضيح داده خواهد شد، امري عقلاني است، چرا كه ابتلا به آنها هزينه‌هاي درماني سنگين و خلاهاي رواني بسياري را پي‌آمد خواهد داشت.

گاهي به علت رنگي بودن كاندوم چنين به نظر ميرسد كه ضخامت آن بيشتر يا كمتر از حد معمول است در حاليكه رنگ تند كاندوم چنين تصوري را ميدهد. به علت پايين بودن فرهنگ مصرف و كم بودن اطلاعات،

گاهي افراد اظهار ميكنند كه مصرف كاندم باعث پايين آمدن لذت ميشود كه اين فقط وهم و تفكر غلط است و فروش كاندوم هيچ تاثيري در اين پديده ندارد.

چنانچه در هنگام نزديكي متوجه پارگي يا سوراخ در كاندوم شديد و يا نزديكي مشكوك به حاملگي ناخواسته داشته‌ايد با استفاده از قرصهاي پيشگيري از بارداري به روش زير ميتوان از وقوع يك حاملگي ناخواسته

جلوگيري كرد:بلافاصله (حداكثر تا 72 ساعت) پس از نزديكي مشكوك به حاملگي ناخواسته 2 عدد قرص پيشگيري از بارداري از نوع اچ.دي (سفيد رنگ) را همزمان با هم و 12 ساعت بعد 2 عدد ديگر از همين قرص

ميل شود. (جمعا 4 قرص اچ.دي)

چانچه قرص اچ.دي در دسترس نبود ميتوانيد بلا فاصله 4 قرص ال.دي (كرم رنگ) را با هم و 12 ساعت بعد 4 قرص ديگر از همين قرص ميل شود. (جمعا 8 عدد قرص ال.دي) بخاطر داشته باشيد كه هرچه خوردن

قرصها را سريعتر شروع نماييد امكان موفقيت اين روش براي پيشگيري از حاملگي ناخواسته بيشتر است.

گرچه اين روش در اكثر موارد از بارداري ناخواسته جلوگيري ميكند، ولي تاثير آن صد در صد نيست و استفاده از اين روش مختص موارد اورژانس و اضطراري ميباشد و نبايد بعنوان يك روش پيشگيري مستمر مورد

استفاده قرار گيرد.


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۵۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

فراگيري مدل هاي خريد كاندوم ارزان

شناخت انواع  فروش كاندوم تضميني

كاندوم اگر بصورت صحيح مورد استفاده قرار گيرد اين توانايي را دارد كه از حاملگي و مريضي هاي جنسي همانند ايدز جلو گيري به عمل آورد در يك آزمايش اين از تمامي افراد دنيا به عنوان نمونه استفاده شد به مردم فهماند كه نحوه ي استفاده از كاندوم در آن ها غلط است و آن ها از كاندوم به شكل نادرست استفاده مي كنند ما هم باتوجه به اين نتيجه تصميم گرفتيم نحوه ي استفاده صحيح از كاندوم را آموزش بدهيم  http://shopmento.ir//شايع‌ترين اين اشتباه‌ها گذاشتن ديرهنگام يا برداشتن زودهنگام كاندوم، باقي نگذاشتن فضا در نوك كاندوم براي جمع شدن اسپرم و بي‌توجهي نسبت به آسيب‌ديدگي كاندوم پيش از استفاده از آن بود. به گفته پژوهشگران كه اين نتايج را در نشريه «سلامت جنسي» گزارش كرده‌اند، اين خطاها به نشت يا پارگي كاندوم مي‌انجامد.

به گفته اين پژوهشگران افراد معمولا پيچيدگي استفاده از كاندوم را ناديده مي‌گيرند و هنگام گذاشتن آن حواس خود را جمع نمي‌كنند. سازمان جهاني بهداشت مي‌گويد اگر كاندوم به‌طور درست استفاده شود، مي‌تواند در 98 درصد موارد از بارداري جلوگيري كند اما معمولا ميزان موارد بارداري ناخواسته هنگام استفاده از كاندوم حدود 15 درصد است. در اين پژوهش كه در انستيتوي معروف پژوهش جنسي كينزي در دانشگاه اينديانا انجام شده است، دانشمندان همه بررسي‌ها درباره خطاها و نارسايي‌هاي استفاده از كاندوم از سال 1995 به بعد را مورد بازبيني قرار دادند. اين پژوهش 50 بررسي از 14 كشور را در برمي‌گرفت.

تجزيه و تحليل نتايج اين بررسي‌ها فهرستي از خطاهاي اساسي هنگام استفاده از كاندوم را به دست داد. براي مثال در اين بررسي‌ها درصد قابل‌توجهي (در برخي از بررسي‌ها بيش از 50 درصد) از افراد گزارش كرده بودند كه كاندوم را اواسط مقاربت به كار مي‌برند، به اين ترتيب منافع كاندوم از لحاظ پيشگيري از بيماري‌هاي جنسي از دست مي‌رود، زيرا تبادلات مايعات در طول مقاربت نه صرفا هنگام انزال صورت مي‌گيرد.
همچنين اين بررسي بيانگر اشتباه‌هاي متعدد افراد در شيوه گذاشتن كاندوم بود. تا 25.3 درصد افراد گفته بودند كه به جاي آنكه كاندوم را روي آلت باز كنند، پيش از گذاشتن كاندوم آن را باز كرده‌اند كه شيوه اشتباهي است. بين يك‌چهارم تا نيمي از افراد در نوك كاندوم فضا براي جمع شدن اسپرم باقي نگذاشته بودند و حدود 75 درصد مردان و 82 درصد زنان، كاندوم‌ها را پيش از استفاده از لحاظ آسيب‌ديدگي وارسي نكرده نبودند.





برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۳۰ توسط:عرفان مرادي موضوع: