آموزش تعميرگوشي آموزش تعميرگوشي .

آموزش تعميرگوشي

كيشويژه ترين منطقهتوريستي و تجاري كشور است كههرسال گردشگران بسيارينقاط بسياري را به خود جذب مي‌كند.

براي طراحي تارنماي اينترنتي استفاده از قطعه هاي كد پي اچي پي بهتر ميباشد يا asp ؟

اين دو زبان كد نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي ساخت وب سايت هاي دايناميك ميباشند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كاربرد داشته و فرق آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها ميباشد. بسياري از افراد كه اطلاع چنداني از نحوه كاركرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال گرفتن پاسخي براي اين سوال ميباشند كه كداميك از اين زبان ها بهتر ميباشد . در واقع اين مسئله گاها موجب ميشود كه بحث ها و تبادل نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين دليل كه بيشتر طراحان وب سايت تنها به يكي از اين دو برنامه نويسي اشراف دارند به سرعت در پاسخ با چنين سوالي اقدام به دفاع از زباني ميكنند كه خود بر آن مسلط ميباشند.

بعضي از بازديدكنندگان براي سفارش برنامه اندرويد و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف سليقه ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

كد نويسي سامانه ريسپانسيو به خاطر موبايل بخش 4

ساخت سايت واكنش گرا موجب ميشود همه بازديدكنندگان از نحوه نمايش اطلاعات راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جنبه هاي جذاب كدنويسي سايت واكنش گرا اين است كه يك وب سايت ريسپانسيو مي تواند وب سايت را براي يك بازديدكننده با بهترين امكانات و يا يك بازديدكننده با امكاناتي كاملا معمولي كه هركدام از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي مختلف استفاده ميكنند ، به يك صورت نمايش دهد.

محال است كه اين مسئله در رتبه هاي سايت شما در ميان موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي آماده كرده ايد كه كاربران از هر راهي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر فرقي نداشته و در اصل تمام كاربران داراي شرايطي يكسان باشند . كدنويسي سايت واكنش گرا به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۶:۲۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

مناسب ترين تايم براي تور ارمنستان چه فصلي مي باشد

تور ارمنستان از دسته مسافرت هايي مي باشد كه متقاضيان كثيري حاوي مي باشد.كشور ارمنستان نيز توانسته مي باشد.

فرهنگ و مردم ارمنستان

ارمني ها داراي زبان منحصر بفرد خودشان هستند و از اين نظر مي توان آنها را از نظر زباني مستقل دانست. موسيقي ارمني نيز تركيبي از موسيقي فولكلور محلي، موسيقي پاپ مردمي و نيز موسيقي مسيحي كليسايي است. معروف‌ترين ساز ارمني دودوك نام دارد كه هنرنمايي نوازنده چيره دست ارمنستان يعني ژيوان گاسپاريان با آن بسيار معروف است. بطور كلي اگرچه فرهنگ ارمني‌ها بسيار به مردم اروپايي نزديك شده ولي محافظه‌كاري و همينطور مهمان نوازي آنها منحصر بفرد است و بسيار به نهاد خانواده اهميت مي‌گذارند.
زبان

ارمني تنها زبان رسمي اين كشور است و جزء زبان هاي هندواروپايي محسوب مي‌شود. قدمت اين زبان به سال ۴۰۵ بعد از ميلاد مي‌رسد و شامل ۳۹ حرف است. البته تقريباً همه مردم اين كشور مي توانند به زبان روسي صحبت كنند چراكه زماني اين كشور بخشي از شوروي سابق بود.

ارمنستان امروزه زبان انگليسي نيز در حال رشد سريعي است مخصوصا در ايروان بسياري از مردم توانايي صحبت به اين زبان را دارند. زبانهاي آذري و كردي نيز وجود دارد و حتي ممكن است با افرادي مواجه شويد كه فارسي هم مي دانند زيرا تعداد زيادي از مردم ارمنستان با ايران در ارتباط هستند.ارمنستان
نظام سياسي ارمنستانارمنستان به شيوه جمهوري دموكراتيك اداره مي‌شود و داراي رئيس جمهوري و دو قوه قانون گذاري يعني مجلس و نهاد قضائي است كه البته اين نهاد قضايي در دو قوه قبلي مستتر است. رئيس جمهور نيز بيشترين قدرت را در اين جمهوري در اختيار دارد.با توجه به اختلافات اين كشور با كشورهاي همسايه‌اش يعني تركيه و آذربايجان، مرزهاي آن بطور كامل بسته هستند و تنها از طريق ايران مي توان به صورت زميني به اين كشور سفر كرد. از اين رو ارمنستان در سياست خارجي خود به شدت در تنگنا قرار دارد و به نوعي به ايران و آمريكا چشم دوخته است.

اميدواريم كه تور ارمنستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۱:۳۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

بهترين فصل براي تور ارمنستان چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري ارمنستان از جمله تور هاي است كه متقاضيان زيادي دارامي باشد.كشور ارمنستان نيز توانسته مي باشد.

موزه‌هاي ايروان

موزه‌هاي ايروان معمولا از ساعت ۹ يا ۱۰ صبح تا ۵ يا ۶ عصر باز هستند. اگر به طور اتفاقي در فصل ارديبهشت به ايروان سفر كرديد، مي‌توانيد در شب‌موزه حضور داشته باشيد. شب‌موزه مراسمي جالب براي تمام ايرواني‌ها، آمريكايي‌ها و توريست‌هاست. در شب‌موزه تمام موزه‌ها تا نيمه‌ي شب باز هستند و لازم نيست بابت بازديد هيچ پولي پرداخت كنيد.

 دخانيات مصرف دخانيات در اماكن عمومي به كلي ممنوع است اما ارمنستان يكي از بالاترين نرخ هاي استفاده از دخانيات در اروپا را دارد. در كافه‌هاي سرباز اگر زير سيگاري ديديد، مي‌توانيد سيگار بكشيد.سلامت در ارمنستانارمني‌ها مردم مهمان‌نوازي هستند و ممكن است آنقدر غذا جلوي شما بگذارند كه چندساعتي مشغول خوردن شويد. بهتر است حد خوردن را رعايت كنيد وگرنه دچار دل درد و بيماري‌هاي پرخوري مي‌شويد. غذاها و آب اين كشور سلامت و كيفيت بسيار خوبي دارند و از اين نظر مشكلي نخواهيد داشت.

براي خيلي از مسافران، ايروان شهري بهشتي است چون تمام نقاط آن را فروشگاه‌هاي مختلف و مناسب براي بودجه‌ي شما پر كرده است. بازديدكننده‎ها مي‌توانند از فروشگاه‌ها و بوتيك‌هاي بزرگ، اجناس گران‌قيمت و اصل خريداري كنند و هم مي‌توانند از محصولات ايرواني جالب و ارزان‌قيمت ديدن كنند. هيچ مسافري ايروان را بدون ديدن Vernisغير مجاز مي باشدe ترك نمي‌كند. اين فروشگاه در روز‌هاي تعطيل هم باز است و سوغاتي‌هاي سنتي ايرواني، جواهرات، غذا، وسايل الكترونيكي و حتي حيوان خانگي مي‌فروشند.

سوغاتي هاي سنتي اين كشور محدود به فرش، صنايع دستي و يادگاري‌هاي دوره شوروي مي‌شود.

اميدواريم كه تور ارزان ارمنستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۷:۳۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

بهترين تايم براي تور چين چه فصلي مي باشد

تور چينو گردشگري در اين كشور در طول چند دهه گذشته خيلي توسعه يافته است. كشور چين را به عنوان ازجمله از داغترين بازار هاي توريستي مي دانند.كشور چين از لحاظ گردشگر و مسافر در رده سوم جهاني قرار دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

اگر مي خواهيد تعطيلات خود را در محيطي لوكس و بي همتا بگذرانيد، هتل پنج ستاره گراند ميلينيوم بيجينگ (Grand Millennium Beijing ) با ارائه خدمات عالي خود و پذيرش شبانه روزي پذيراي مهمانان پكن مي باشد .

هتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكن داراي ۵۲۱ اتاق مي باشد كه مجهز به انواع امكانات رفاهي و سازگار با علايق تمام ميهمانان است. اتاق و امكانات براي معلولين نيز از سوي هتل تدارك ديده شده است .

 امكانات رفاهي هتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكن شامل ماساژ ، جكوزي ، سونا ، مركز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشيده مي باشد. حتي مركز بدنسازي مجهزي نيز در هتل وجود دارد . ارائه خدمات نگهداري از اطفال از سوي هتل اقامت را براي والدين آسان مي سازد.هتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكنهتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكن با داشتن فروشگاه هاي متعدد هدايا و سوغات به خود ميبالد و يك صرافي نيز در هتل وجود دارد.هتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكنقبل از بازديد از جاذبه هاي گردشگري پكن از خدمات تورهاي هتل برنامه گردش خود را بخواهيد .

از ديگر امكانات و خدمات هتل گراند ميلينيوم بيجينگ پكن مي توان به خانه داري ،امكانات جلسه و ضيافت ،لباسشويي ،خشكشويي ،صبحانه در اتاق ،اتو كشي ،صرافي ،خدمات كفش و واكس ،بسته هاي نهار ،فكس و كپي ،مركز تجاري ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهيه بليط ،كرايه اتومبيل ،امكانات اتاق VIP ،رستوران ،روزنامه ،اتاقهاي پاك و بدون سيگار، آسانسور ،پذيرش و تحويل سريع ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل ،تهويه و بار اشاره كرد .

اميدواريم كه تور ارزان چين به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۵:۲۸ توسط:عرفان مرادي موضوع: